Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I dag har jeg lett, lett, lett og lett etter olabukser som sitter bra på meg.

Jeg har desverre litt brede hofter og litt stor rumpe, men er ikke tykk. Fant ikke en eneste bukse som passa meg fint. Få butikker hadde en ordentlig buksestørrelse som virkelig gikk over lårene mine, samt som passet på beina. Fikk litt hjelp hist og her, men ikke akkurat så bra. Kunne ha klart meg selv uten den hjelpen. :roll:

Jeg var innom Vero Moda, Carlings, Only, Popin, H&M.

Str.34 hos Vero Moda gikk nesten over lårene mine, men var altfor lav i livet. Herregud, de eneste buksene jeg har er dressbukser. Det må da finnes olabukser til meg også? :roll:

Kan noen hjlepe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg kan dessverre ikke hjelpe, men jeg sliter med det samme. Skjønner ikke hva produsentene tenker på når de lager bukser... :roll:

Skrevet

Lee har mange fine bukser for oss med kraftige ben, fyldig rumpe og smal midje. Diesel har også kommet med noen nye modeller med litt strech i. Sitter som et skudd :wink:

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Hvor for man tak i Lee bukser, og hva koster disse sånn ca?

Skrevet

Bik Bok og JC selger i hvertfall Lee jeans. Tror også Carlings gjør det, men er ikke sikker. Du må nok regne med 700 - 1000 kr for en lee bukse.

Skrevet

Ta deg en tur på JC, der har de masse forskjellige merker og modeller. Og de som jobber der kan jeans! (ihvertfall i min faste jc butikk!

Gjest Anonymous
Skrevet

kan ikke forvente sånt hos h&m og slike kjeder.

til og med folk med "smale" hofter liker ikke disse kjedene (en del av oss i hvertfall).

Litt mer kvalitet og høyere pris må til, så da finner du det nok skal du se ;)

Gjest Anonymous
Skrevet
Ta deg en tur på JC' date=' der har de masse forskjellige merker og modeller. Og de som jobber der kan jeans! (ihvertfall i min faste jc butikk![/quote']

Takk for tips alle sammen! Skal ta meg en tur på JC i dag eller i morra. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

J&C er veldig flinke på jeans. Anbefaler helt klart en tur dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...