AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Del Skrevet 15. desember 2016 Jeg vil pynte på graven til bestemoren min, det er jeg som tar ansvar for det.. Men i år har jeg rett og slett ikke råd til en krans. Minstepris på kranser er jo 150 kr. Noen som har tips til et rimeligere alternativ til meg? Anonymkode: c3a21...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 15. desember 2016 #2 Del Skrevet 15. desember 2016 Kan du lage en selv kanskje, med noe granbar, kongler og annen pynt du liker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. desember 2016 #3 Del Skrevet 15. desember 2016 Har du mulighet til å gå ut i naturen å finne noe å lage av selv? Mose, kvister, grener, granbar, kongler? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. desember 2016 #4 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) https://lysthagen.wordpress.com/lag-enkle-gravkranser-pa-10-minutter/ kansje du kan få tips her - ellers bare googler du. Kan tipse om at plantasjen har 7 roser til 19,90,- Det kan jo også brukes, men vil ikke holde seg veldig lenge, men er jo fint å legge ned i forbindelse med julaften. Om det er kaldt holder de seg jo ganske bra likevel (selv om de ikke ser ut som friske da) Endret 15. desember 2016 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #5 Del Skrevet 15. desember 2016 Om du har en skog i nærheten er det fint å samle noen små kvister med granbar og noen kongler som du kan sette sammen med en fin rød sløyfe. De selger også billige små pyntefugler osv på panduro som er fin og bruke på kranser. Sikkelig jul og nesten gratis :-) Anonymkode: af558...44b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 15. desember 2016 #6 Del Skrevet 15. desember 2016 (endret) Fine forslag, vil bare legge til at du kan lage noe veldig enkelt og likevel effektfullt av å binde granbar sammen i en liten vifteform istedet for krans, og hvis du vil ha noe pynt kan du ta på en rød sløyfe, eller kongler etc. Det selges jo slike "vifter" til gravpynt rundt omkring sammen med kranser. Endret 15. desember 2016 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #7 Del Skrevet 15. desember 2016 Jeg henter granbar fra skogen og legger på graven. Tenner et gravlaks. Anonymkode: 904cd...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. desember 2016 #8 Del Skrevet 15. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg henter granbar fra skogen og legger på graven. Tenner et gravlaks. Anonymkode: 904cd...0b2 En gravlaks? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #9 Del Skrevet 15. desember 2016 Søren autocorrect 😂 Gravlykt som i stearinlys Anonymkode: 904cd...0b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. desember 2016 #10 Del Skrevet 15. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Søren autocorrect 😂 Gravlykt som i stearinlys Anonymkode: 904cd...0b2 Forstod det, klarte ikke å la være! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #11 Del Skrevet 15. desember 2016 Tusen takk for gode tips ☺ men vet dere om det selges noen juleblomster som holder seg i kaldt vær? Anonymkode: c3a21...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #12 Del Skrevet 15. desember 2016 Extra selger gravdekorasjon formet som et hjerte til 119,- Anonymkode: 5ae23...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 16. desember 2016 #13 Del Skrevet 16. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for gode tips ☺ men vet dere om det selges noen juleblomster som holder seg i kaldt vær? Anonymkode: c3a21...502 Jeg kan bare huske Calluna (slike røsslyng-lignende planter). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 16. desember 2016 #14 Del Skrevet 16. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for gode tips ☺ men vet dere om det selges noen juleblomster som holder seg i kaldt vær? Anonymkode: c3a21...502 Sjekk denne siden: https://hageland.no/gartnerskolen/planting-og-stell/vaar--sommer--hoest-og-vinter-gravstell-for-alle-aarstider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 16. desember 2016 #15 Del Skrevet 16. desember 2016 Du kan binde en 100% gratis krans av granbar, mose og kongler. Fremgangsmåte finner du på nettet hvis du søker etter #kransebinding. Blomster om vinteren er bortkastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #16 Del Skrevet 16. desember 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil pynte på graven til bestemoren min, det er jeg som tar ansvar for det.. Men i år har jeg rett og slett ikke råd til en krans. Minstepris på kranser er jo 150 kr. Noen som har tips til et rimeligere alternativ til meg? Anonymkode: c3a21...502 Tar ansvar? Ta en prat med de andre og spør om dere skal pynte opp til jul. Si du kan ta jobben med å dra dit. Så får de spleise. Jeg har det slik også. Hatt det i flere år. Sommer, jul, høst. Holder det ved like osv. Det har gått med masse kroner. De andre har ikke tenkt på det. Jeg ga beskjed at de fikk dele på dette. Nå viser de penger over til meg Anonymkode: 1b9df...28a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå