Gå til innhold

Hjelp til å finne en sitcom fra nittitallet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en eller annen grunn begynte jeg å tenke på en (ung) tenåringsserie jeg så på nittitallet, litt i samme stilen som Blossom ("Familiens blomst") og Sister, Sister. Jeg husker ikke mye fra serien, og klarer selvfølgelig ikke å huske hva den heter.

Det jeg husker er en jente i kanskje 12-13årsalderen, med masse krøller, som hovedkarakter. I huset hun bodde var det et karnappvindu med sitteplass og en haug puter. Mulig hun pleide å sitte i vinduskarmen for å lese eller skrive dagbok.

Tror serien gikk på tv3 eller TVNorge.

Jeg har gjort noen forsøk på google, men har jo ikke mye å gå på 😜 Derfor spør jeg her. Kanskje noen husker serien, og kan gi meg tips.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eugene Wrayburn
Skrevet

Kan det være Clarissa Explains It All ?

Skrevet

Jeg husker den såvidt. Den eneste grunnen til at jeg husker den var fordi jeg begynte å drømme om en slik vindusplass som hun hadde. Jeg mener hun satt der og skrev eller leste dikt. Syns å huske at Emily Dickinson var favorittforfatteren hennes, så det er mulig hun leste noen av hennes dikt. Husker ikke noe mer, dessverre.

Skrevet

Sabrina ? 

Anonymkode: 3f406...b99

Skrevet

Googlet det du kunne huske fra serien på Engelsk, og nesten utelukkende var det en serie som kom opp. Kan det være denne gjengen? :)

Screenshot_2016-12-16-00-37-36.png

Skrevet

Husker du detaljer som; var den amerikansk/britisk, hvilken hudfarge, hadde hun stor/liten familie etc.? :vetikke:

Skrevet (endret)

Det kan se ut som det er "The Torkelsons",  😄 takk @Becks98

Endret av fruBeist
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...