fruBeist Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Av en eller annen grunn begynte jeg å tenke på en (ung) tenåringsserie jeg så på nittitallet, litt i samme stilen som Blossom ("Familiens blomst") og Sister, Sister. Jeg husker ikke mye fra serien, og klarer selvfølgelig ikke å huske hva den heter. Det jeg husker er en jente i kanskje 12-13årsalderen, med masse krøller, som hovedkarakter. I huset hun bodde var det et karnappvindu med sitteplass og en haug puter. Mulig hun pleide å sitte i vinduskarmen for å lese eller skrive dagbok. Tror serien gikk på tv3 eller TVNorge. Jeg har gjort noen forsøk på google, men har jo ikke mye å gå på 😜 Derfor spør jeg her. Kanskje noen husker serien, og kan gi meg tips.
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Kan det være Clarissa Explains It All ?
Elanor Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Jeg husker den såvidt. Den eneste grunnen til at jeg husker den var fordi jeg begynte å drømme om en slik vindusplass som hun hadde. Jeg mener hun satt der og skrev eller leste dikt. Syns å huske at Emily Dickinson var favorittforfatteren hennes, så det er mulig hun leste noen av hennes dikt. Husker ikke noe mer, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Sabrina ? Anonymkode: 3f406...b99
Becks98 Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 Googlet det du kunne huske fra serien på Engelsk, og nesten utelukkende var det en serie som kom opp. Kan det være denne gjengen?
Kaffefrøken Skrevet 15. desember 2016 #6 Skrevet 15. desember 2016 Husker du detaljer som; var den amerikansk/britisk, hvilken hudfarge, hadde hun stor/liten familie etc.?
fruBeist Skrevet 16. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2016 (endret) Det kan se ut som det er "The Torkelsons", 😄 takk @Becks98 Endret 16. desember 2016 av fruBeist 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå