Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har alt og det han måtte ha lyst på kjøpet han selv. Han er 35 år og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Begynner å bli desperat!

Han har garantert kjøpt noe fint (og dyrt) til meg og jeg vil ikke være noe dårligere.

Søker inspirasjon. Hva kjøper du til typen din?

Anonymkode: e373d...d58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny mobil

Anonymkode: 0f91e...fc8

Skrevet

Mannen får jaktkniv og lydbok.

Tidligere år har han fått bl.a skinnjakke, vinterjakke, klokke, ølglass i en serie som han har samlet på siden lenge før vi møttes, gummistøvler, lue og hansker, stor bok med bilder fra stedet han kommer fra, stereoanlegg (triks for å bli kvitt monster-høyttalerne fra 80-tallet...).

Skrevet

Vi har bestemt oss for å bare gi hverandre en liten ting i år, og heller sette inn penger på en felles feriekonto. Vi har alt vi trenger, så for oss er det mye bedre å bruke pengene på gode opplevelser sammen, framfor å kjøpe enda flere ting.

Skrevet

I år får han en bok, to minnekort og en ny lader til mobilen. 

Anonymkode: 43d58...6d2

Skrevet

Parfyme og strikket cardigan

Anonymkode: 1db98...c80

Skrevet

Mannen min får et par t-skjorter (spesiell type som jeg har klart å finne i et lite hjørne av internett, som han kommer til å elske). Vi kjøper ikke dyre gaver til hverandre, bare så og hyggelige gester som viser at vi setter pris på den andre, og at vi kjenner hverandre godt nok til å vite hvem den andre vil blo glad for.

De store summene bruker vi heller på felles opplevelser.

Anonymkode: 3dfb9...483

• Liker 2
Skrevet

Samme problem, så da får han

15 stk nye Bjørn Borg boxere slik at jeg kan kaste alle de som turnerer i skittentøy kurven nå....de vil ikke jeg se ham i ihvertfall..

Abonnement ett år på Donald, joda barnslig, men han leser alle fra vi var barn om igjen mens han spiser kveldsmat som vane så da tenkte jeg han ihvertfall kan lese noen nye..finnes voksenere blader hvis din har en eller annen interesse det finnes blader om

En boks med sånn bittesmå magneter du kan sitte og pille på og forme til forskjellige ting..bare så han får en hard pakke å leke med julaften kveld...:)

Skrevet

Årets julegave : 13 flasker forskjellig øl (kjøpt på polet) de flaskene som så mest spennende ut 😂 

Og et brettspill 😄👍 ikke den mest spennende gaven, 'en ølet tror jeg han blir veldig glad for. Han liker øl, og spesielt litt spesielle typer etc. 

Og et par sokker søskenbarnet hans solgte til inntekt for en klassetur 😄

Anonymkode: 17921...f34

Skrevet

Dørmatte...

Anonymkode: c91f5...331

Skrevet

Det er vanskelig! Mannen min har og alt, og bli bare vanskeligere og vanskeligere å kjøpe noe til. De siste årene har vi ofte gitt hverandre opplevelsesgaversom begge deltar på, som er hyggelig for oss begge. Ingen sure miner for det, bare hyggelig og gøy!

I år får mannen min Bergans softshellbukse, ullgenser fra devold og superundertøy. Samt en forundringspakke med ulike ledetråder og oppdrag til en aktivitet vi skal på.

Anonymkode: 3cdde...85b

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min har alt og det han måtte ha lyst på kjøpet han selv. Han er 35 år og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Begynner å bli desperat!

Han har garantert kjøpt noe fint (og dyrt) til meg og jeg vil ikke være noe dårligere.

Søker inspirasjon. Hva kjøper du til typen din?

Anonymkode: e373d...d58

Får nesten inntrykk av litt konkurranse her?

Er ikke det viktigste at det er omtanke bak gaven? bryr meg fint lite om prisen.

Kanskje ikke så mye hjelp å få fra meg... sorry!

Skrevet

mannen min får et par tøfler. Fordi han sliter ut tøflene sine på et år. 

Anonymkode: 3ac80...251

Skrevet

Han fikk ny skjorte nå før jul. Så får han barbermaskin i julegave samt julestrømpe på morgenen 😊

Anonymkode: b36ee...676

Skrevet

Min kjæreste får to tshorter. Han hadde nettopp bursdag,  da fikk han truser, godis, sokker og en tshorte. Tidligere har jeg gitt turer i bursdagsgave. I fjor til jul laget jeg scrapbook med billetter fra ting vi har vært på, bilder, skrev litt om meg, om han og følelse. Var veldig usikker føre, men han ble utrolig glad for den. Vart bedre enn jeg forventet. 

Skrevet (endret)

Han får en tykk og god genser fra Stormberg siden han er mye ute i jobben sin, sokker, boksere, en kul t-skjorte, 2 LPer og Doctor Who-badehåndkle. 

Han får i tillegg julestrømpe med Carl Barks-julehefte, 2 spesialøl og favorittsjokladen. ;) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
Skrevet

Han får billetter til et show og to retters middag på restaurant før showet. I tillegg skal jeg legge et plagg i pakken, tror det blir en skjorte. :) Liker å gi han opplevelser vi kan ha sammen. 

Anonymkode: aa536...1bd

Skrevet

Han får en Kindle :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...