Gå til innhold

Katastrofe!! Vaginakulene....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle kvinner og damer!

Kona kjøpte vaginakuler (smartkuler m/to kuler). De skal visstnok bare puttes inn i vaginen og så skal de sittte der og trene musklene når hun rører på seg.

Problemet er at de bare skir ut!!!!!! Hva betyr det??? De skulle jo sitte fast der inne..

Hjelp meg allle damer som kan noe om dette. Vær så snill.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hannemor76
Skrevet

Katastrofe faktisk...? Hun får prøve å knipe slik at de sitter da? Evt drive med litt kniping før hun prøver igjen.

Skrevet

Hvor mye vekt har hun i dem? Jeg har noen fra aquaflex, de kom med forskjellige vekter som man kan ha inni. Da får hun begynne med de letteste, evt uten vekt inni, frem til hun får bedre kontakt med knipemusklene sine. Jeg syns uansett det virker merkelig at hun ikke kan spørre om dette selv her inne?? Vaginalvekter er liksom ikke noe man prater noe særlig med partneren sin om...

Anonymkode: 00cf8...729

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye vekt har hun i dem? Jeg har noen fra aquaflex, de kom med forskjellige vekter som man kan ha inni. Da får hun begynne med de letteste, evt uten vekt inni, frem til hun får bedre kontakt med knipemusklene sine. Jeg syns uansett det virker merkelig at hun ikke kan spørre om dette selv her inne?? Vaginalvekter er liksom ikke noe man prater noe særlig med partneren sin om...

Det er typen Smartballs fra kondomeriet. Jeg kjøpte dem til henne mens vi gikk der for å handle latexlaken.

Skrevet
9 minutter siden, PrebenTønnevik skrev:

Kona kjøpte vaginakuler (smartkuler m/to kuler). De skal visstnok bare puttes inn i vaginen og så skal de sittte der og trene musklene når hun rører på seg.

Problemet er at de bare skir ut!!!!!! Hva betyr det??? De skulle jo sitte fast der inne..

Du er sikker på at det ikke er du som bruker kulene? :klo:

Anonymkode: 40edd...3e3

• Liker 5
Skrevet

Hun må knipe. Bruke musklene slik at de holder seg inne. Trene seg opp

Anonymkode: 9c00c...147

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, PrebenTønnevik skrev:

Det er vel ganske vanlig til å begynne med, poenget er jo at hun skal knipe for å holde dem der inne. Etterhvert som hun får sterkere muskler vil hun få taket på det.

Anonymkode: cab94...faa

• Liker 2
Skrevet

Jeg sjekket hjemmesiden til produktet og her er det beskrevet trening som kan gjøre henne mer kjent med knipemusklene sine:

"Legg deg ned på sengen etter kulen er ført på plass, vær sikker på at du slapper godt av og kan kjenne at du bruker musklene. Prøv å knipe rundt kulene og trekk i snoren. Ikke ta i, men trekk nok til at kulen skulle ha kommet ut om du ikke knep. Nå er det musklene som holder tilbake kulen. Slapp deretter av, og repeter øvelsen 15 ganger i 3 serier."

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/smartballs-duo-vaginakuler-lilla/

• Liker 2
Skrevet

Er du sikker på at du har kjøpt riktige kuler. Kanskje du har kjøpt analkuler?

Da skal de i tilfellet opp i analen hennes, ikke i vaginaen. Det kan forklare hvorfor de detter ut hele tiden.

Anonymkode: b658a...644

Skrevet

Men hun skal jo ikke bare vandre rundt med kulene, hun skal jo bruke musklene for å holde de på plass...

Anonymkode: 6fdad...81e

• Liker 2
Skrevet

De sklir ut enten fordi hun blir for våt (Det skjer med meg meg med aquaflex), fordi hun ikke bruker de rette musklene (Det kan fort skje med vaginakuler, man bør ikke bruke dem til denne type trening, da man fort kan trene feil muskler). 

Anbefaler å ta en tur på apoteket å kjøpe aquaflex heller, begynn med lav vekt :) (Dvs, les instruksene)

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, kattepusen skrev:

De sklir ut enten fordi hun blir for våt (Det skjer med meg meg med aquaflex), fordi hun ikke bruker de rette musklene (Det kan fort skje med vaginakuler, man bør ikke bruke dem til denne type trening, da man fort kan trene feil muskler). 

Anbefaler å ta en tur på apoteket å kjøpe aquaflex heller, begynn med lav vekt :) (Dvs, les instruksene)

Hvordan da, hvilke feil muskler? Nå bruker jeg ikke kuler, pleier bare å "trene" hver dag uten hjelpemidler. Temmelig sikker på at jeg bruker riktige muskler, er hvert fall utrolig stram og veldig god kontroll over musklene mine. Men klarer bare å ikke se for meg hvilke muskler som holder inne kulene, men samtidig er feil?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan da, hvilke feil muskler? Nå bruker jeg ikke kuler, pleier bare å "trene" hver dag uten hjelpemidler. Temmelig sikker på at jeg bruker riktige muskler, er hvert fall utrolig stram og veldig god kontroll over musklene mine. Men klarer bare å ikke se for meg hvilke muskler som holder inne kulene, men samtidig er feil?

Problemet her er jo at kulene skle ut igjen. Så de holdt ikke kulene inne :P

Skrevet

Kanskje du skal slutte med extremsexen og fistinga så du ikke ødelegger henne totalt..... latexlaken du liksom, herregud!

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, kattepusen skrev:

Problemet her er jo at kulene skle ut igjen. Så de holdt ikke kulene inne :P

Åja, da skjønte jeg. :fnise: Trodde du mente at det var lett å bruke feil muskler selv om man holdt de inne. Redd for at jeg selv gjorde noe feil også.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åja, da skjønte jeg. :fnise: Trodde du mente at det var lett å bruke feil muskler selv om man holdt de inne. Redd for at jeg selv gjorde noe feil også.

I følge det jeg leste, så var det en fare også. men en liten en ;) Så du er nok utenfor fare :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...