AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Hei Lurte på om noen har prøvd noen av iGlows maskaraer og eventuelt kan anbefale dem? Jeg har naturlig lange vipper, men er dårlig til å påføre maskara fint dessverre. Den deler opp vippene mine (sånn flere vipper til en tjukk stripe) Er maskaraene til iGlow overpriset, eller ligger det noe i prisen? Andre anbefalinger? All hjelp mottas med stor takk! Anonymkode: 79acf...c93
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Silk oil har en kjempegod argan maskara fiber maskara. Jeg bruker den for tiden, man kan enten bruke den alene eller sammen med fibre som gir vippene mye volum og lengde. Har ikke brukt den så lenge men er veldig fornøyd med den. Synes ikke maskaraen til iglow er overpriset men jeg liker mar naturlige produkter, iallefall viktig når det brukes nært øyne. Anonymkode: f3755...59f 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Silk oil har en kjempegod argan maskara fiber maskara. Jeg bruker den for tiden, man kan enten bruke den alene eller sammen med fibre som gir vippene mye volum og lengde. Har ikke brukt den så lenge men er veldig fornøyd med den. Synes ikke maskaraen til iglow er overpriset men jeg liker mar naturlige produkter, iallefall viktig når det brukes nært øyne. Anonymkode: f3755...59f Takk for svar! Vet du om den skiller vippene godt? Problemet mitt er at de enten blir for lange eller at de klumper seg og blir "edderkoppvipper".. Har som sagt lange vipper, men problemet er at de ikke skiller seg skikkelig. Prøvde fibermaskara en gang før, og resultatet ble det samme dessverre. Men det var et ganske billig merke. Er argan kanskje bedre? Bruker ellers som oftest ikke sminke, så er absolutt enig i at naturlige produkter best! Anonymkode: 79acf...c93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå