sommerfuglene Skrevet 30. november 2004 #1 Del Skrevet 30. november 2004 På hvilken butikk er det billigst å fremkalle kun 3 stk bilder fra digital kamera, når jeg skal ha dem på samme dag?! Vet dere priser rundt forbi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 30. november 2004 #2 Del Skrevet 30. november 2004 Lite vits å stresse rundt etter lav pris for så få bilder. Det koster stort sett 3-4 kr pr bilde de fleste steder . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 30. november 2004 #3 Del Skrevet 30. november 2004 VG har gratis fotoalbum, der man også kan fremkalle digitale bilder. Sist jeg sjekket var de 10 første gratis, så du kan jo sjekke ut det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -hild ikke innlogget Skrevet 2. desember 2004 #4 Del Skrevet 2. desember 2004 Fremkall bildene på første og beste fotobutikk - ta med deg cd'n eller minnekortet, så hjelper de deg der. Når det er sagt, foretrekker jeg selv Elite Foto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 2. desember 2004 #5 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg bruker minebilder.no eller fotoknudsen.no dersom jeg har tid til å vente på å få bildene i posten. Dersom jeg trenger noen få bilder i full fart bruker jeg Elite Foto. Enig i at det ikke er noe å stresse med etter laveste pris når det er snakk om tre bilder. Ta den sjappa som er nærmest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 4. desember 2004 #6 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg bruker Direkte Foto når jeg skal fremkalle digitale bilder,men haster det bruker jeg også Elite Foto. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå