AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #41 Skrevet 16. desember 2016 19 timer siden, Bootyhunter skrev: For alle liker vel sex og vil ha det med mindre det er en grunn til å ikke ville ha det. Det er gir jo tross alt en deilig nytelse 😍 Har du hørt om vaginisme og vestibulitt? 1 av 5 kvinner får vondt når de har sex. Anonymkode: d8597...1c5 1
Sphere Skrevet 16. desember 2016 #42 Skrevet 16. desember 2016 Ikke noe problem å ikke ha lyst innimellom. Da behøver jeg ikke vite grunnen. Selv om jeg føler det kanskje er naturlig å forklare i samme slengen. Men blir det vedvarende, og avvisningene kommer tettere og tettere, begynner det å ligne et par tidligere forhold, og slik vil jeg ikke ha det. Da vil jeg vite hva som skjer, så vi kan få gjort noe med det. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #43 Skrevet 17. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du hørt om vaginisme og vestibulitt? 1 av 5 kvinner får vondt når de har sex. Anonymkode: d8597...1c5 Jeg er blitt operert i underlivet og da tok det mange Mnd før sex var fysisk mulig pga smerter etter sting osv. Vevet måtte tøyes gradvis over en lengre periode. Så det kan være flere grunner til st folk ikke har sex selv om de har lyst..... Anonymkode: 576fe...9c4
cmd Skrevet 17. desember 2016 #44 Skrevet 17. desember 2016 På 16.12.2016 den 11.40, canacas skrev: Mulig dere har svart på dette før, men hvor gamle er dere og hvor godt har dere egentlig lykkes i skikkelige forhold? Er 41 og lever et godt liv med sex ( siden du lurte på det)
Gjest canacas Skrevet 18. desember 2016 #45 Skrevet 18. desember 2016 22 timer siden, cmd skrev: Er 41 og lever et godt liv med sex ( siden du lurte på det) Nei, det var ikke det jeg lurte på.
Hillbill Skrevet 19. desember 2016 #46 Skrevet 19. desember 2016 Å ikke ha lyst er vel grunn nok i seg selv. Men, om en ikke har lyst over lengre tid, blir det gjerne et problem i parforholdet og bør tas tak i.
Gjest YourMan Skrevet 19. desember 2016 #47 Skrevet 19. desember 2016 Om man må eller ikke er vel strengt tatt ikke saken her, eller? Man må jo heller spørre seg hvilket motiv man skulle ha for å ikke fortelle hvorfor? Er man i et fast forhold og den ene parten ikke vil ha sex over tid, og nekte å si noe om hvorfor, vil jo dette skape helt unødvendige problemer. Jeg ser rett og slett ikke poenget, og hva man egentlig ønsker å oppnå? Er det en ren prinsippsak fordi man er i sin fulle rett til å ikke si noe om det? Å følge en slik oppskrift er jo enveiskjøring til havari i forholdet, spør du meg. PS! Snakker selvsagt her om forhold der dette er noe varig, ikke at han eller hun ikke vil ha sex lørdags kveld....
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #48 Skrevet 19. desember 2016 Har hatt sex mange ganger uten å hatt lyst til det. Synes ikke det er et problem for jeg har ikke like ofte sexlyst som partneren. Og det gjør meg glad å se at partneren har det godt. Anonymkode: 3c1c3...999 1
Gjest Axl Rose Skrevet 19. desember 2016 #49 Skrevet 19. desember 2016 (endret) På 16.12.2016 den 21.20, AnonymBruker skrev: Har du hørt om vaginisme og vestibulitt? 1 av 5 kvinner får vondt når de har sex. Anonymkode: d8597...1c5 Huff kjipt men da er det en grunn. Endret 19. desember 2016 av Axl Rose
Heiheihei76 Skrevet 20. desember 2016 #50 Skrevet 20. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt sex mange ganger uten å hatt lyst til det. Synes ikke det er et problem for jeg har ikke like ofte sexlyst som partneren. Og det gjør meg glad å se at partneren har det godt. Anonymkode: 3c1c3...999 😎🤗👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå