Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har lånt en slik før? 

Man må leie bilen på hertzbilpool.no, men det ser ut som det koster penger å bli medlem der for å kunne logge inn????

IKEA skal ha 390,- for leie, men må man også betale medlemsgebyr til hertzbilpool på flere hundre kroner???

Hvor mye skal de ha per bompassering? Tar de full pris (45kr) for hver passering?

Anonymkode: 205de...391

Skrevet

Jeg har lånt bil der før, og det kostet ikke noe å bli medlem. Jeg betalte bare de 390 kronene. 

Man betaler selvfølgelig vanlig pris for bompasseringer. Staten skal ha det det koster samme hvem som passerer. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Lista skrev:

Jeg har lånt bil der før, og det kostet ikke noe å bli medlem. Jeg betalte bare de 390 kronene. 

Man betaler selvfølgelig vanlig pris for bompasseringer. Staten skal ha det det koster samme hvem som passerer. 

ok takk

Anonymkode: 205de...391

Skrevet

Jeg brukte Ikea bil i forbindelse med flytting, og hadde først kjøpt noen store varer. Fikk bruke bilen i to timer uten å betale noe annet enn pris for antall kilometre som ble kjørt. Tror det er etter to timer du må betale. Vet selvsagt ikke hvordan det stiller seg ved bruk av bil uten å kjøpe varer på ikea først.

Anonymkode: 0f9d4...17f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...