AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Har diagnosen ME hvor jeg har gode og dårlige perioder. Og i de dårlige periodene så føler jeg det blir litt ekstra med en 7mnd kattunge som krever sitt, de dårlige dagene har jeg jo også dårlig mage føler jeg ikke klarer å gi pus den oppmerksomheten hun trenger, slik det er nå. Da er det bedre å gi katten til en familie som har mer til overs en det jeg har, tenker jeg. Har jo hatt pusen før jeg fikk ME og jeg og pus har vært i lag lenge nå så blir veldig tungt for meg å gi mitt dyrebare bort 😩 sitter her egentlig å griner ved tanken men tror dette valget blir det beste for oss😢 Håper for forståelse for at jeg kanskje måtte ende med å gi hun vekk til en annen familie 😭 Anonymkode: 59203...2d0
EvaLena Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Det er helt i orden for meg, du bestemmer selv. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Sitter her å griner og har dårlig samvittighet for katten, bare håper valget mitt blir det rette 😫 Anonymkode: 59203...2d0
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Husk at den ikke er kattunge for alltid. Den vil roe seg litt med tiden. Tror du ikke du kan prøve? Jeg har ikke mye kjennskap til me. Men kan du finne alternative lesemåter? Ligge i senga å kaste en ball bundet til en tråd f.eks? Radiostyrte leker? Regner med at kosen går fint? Høres jo ut som du er glad i pus:) Anonymkode: 3e9f6...d78 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 Jeg har selv ME og en kattunge på 8 mnd, og aldri i verden om jeg hadde gitt henne bort!! Sååå mye kos og trøst som jeg får av henne! Men joda, på de dårligste dagne blir det lite lek, men det går helt fint, og hun leker en del alene også. Og som en over skriver, så blir de eldre og roligere etterhvert. Så hold ut!! Ingenting er som en liten varm pus som sover på magen din, eller deler holdepute med deg. Anonymkode: 482b1...887 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #6 Skrevet 15. desember 2016 Takker så veldig for innleggene deres Når pusi er ferdig med å leke etter noen minutter så er det bare fryd å gammen noen timer og så er det å leke litt igjen, så dette går jo egentlig bare greit. Katten har nesten for mye leker, stua til leligheta er så å si dekorert med leker og annet katteting. Er så glad i pus og har hatt den siden den var bare 7-8 uker, ble tatt litt for tidlig dessverre men så er jo vi blitt gode venner da så det er derfor dette kommer til å bli så sterkt for meg dersom jeg ender med å gi pus vekk Anonymkode: 59203...2d0
Gjest HappyWaffle Skrevet 15. desember 2016 #7 Skrevet 15. desember 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takker så veldig for innleggene deres Når pusi er ferdig med å leke etter noen minutter så er det bare fryd å gammen noen timer og så er det å leke litt igjen, så dette går jo egentlig bare greit. Katten har nesten for mye leker, stua til leligheta er så å si dekorert med leker og annet katteting. Er så glad i pus og har hatt den siden den var bare 7-8 uker, ble tatt litt for tidlig dessverre men så er jo vi blitt gode venner da så det er derfor dette kommer til å bli så sterkt for meg dersom jeg ender med å gi pus vekk Anonymkode: 59203...2d0 Når du er på ditt værste, det er ikke mulig å få noen til å komme innom å aktivisere pus litt hver dag da? sikkert noen barn eller noe som kunne tenke seg å leke med den 😊
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #8 Skrevet 16. desember 2016 Jeg kan ikke forstå at du mener det er bedre å gi opp katten. Maken. De fleste som sliter,er syke får ekstra hjelp i det å ha dyr. Det gir mening å få og gi kjærlighet til dyr. TS vil føle seg ennå verre etter å ha dumpet katten. Kan ta gift på det. Anonymkode: 286ad...a2c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #9 Skrevet 16. desember 2016 Vet om dausjuke folk som aldri i verden vil gi opp katten sin. Søk hjelp hos familie- , så umulig og krevsomt er det ikke å ta godt vare på en katt. Anonymkode: 286ad...a2c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå