AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Det er noe av det verste jeg vet. Å bo lytt og høre på uanmeldte fester, tramping, dansing og skriking over hodet mitt. Drittlei. Anonymkode: 33c13...bf0
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Rapporter dem inn med en gang de bryter husordensreglene. Anonymkode: 8f099...bdc 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Men det er husverten min. Kan vel ikke rapportere han til noe sted?! Anonymkode: 33c13...bf0
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 Når du bor vegg/gulv-i-vegg/tak med andre mennesker, så blir det dessverre gjerne bråk også. Rådet over her kan virke useriøst, men om du ikke vil gå rundt med hørselsvern resten av livet eller banke på døren til husverten din og be de roe seg, så er det enebolig som er løsningen! Anonymkode: e8023...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #6 Skrevet 15. desember 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er noe av det verste jeg vet. Å bo lytt og høre på uanmeldte fester, tramping, dansing og skriking over hodet mitt. Drittlei. Anonymkode: 33c13...bf0 Skjønner irritasjonen, men når man bor i en by eller i samme hus som andre er det umulig å unngå. Hva med å flytte til et mindre sted, eller på landet? Bedre å eliminere andre folk enn å håpe at det blir bedre i morgen..for bråk blir det. Anonymkode: 17062...40f 3
Gjest antbug Skrevet 15. desember 2016 #7 Skrevet 15. desember 2016 Kjøp deg et hus et sted der det er stille og rolig. Det er ikke alle som passer til å bo i blokk eller andre steder der man får naboene veldig tett på.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 5 minutter siden, antbug skrev: Kjøp deg et hus et sted der det er stille og rolig. Det er ikke alle som passer til å bo i blokk eller andre steder der man får naboene veldig tett på. Dette rådet kommer alltid opp når noen klager over bråk. Men det er jo de som bråker til alle døgnets tider som burde finne seg et annet sted å bo. Nå går det riktignok ikke frem av TS sitt innlegg om festingen foregår utover de tidspunktene som er tillatt. På dagtid må man dessverre tåle noe bråk, men ikke på sene kvelder og natt. Anonymkode: 8f099...bdc 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #9 Skrevet 15. desember 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette rådet kommer alltid opp når noen klager over bråk. Men det er jo de som bråker til alle døgnets tider som burde finne seg et annet sted å bo. Nå går det riktignok ikke frem av TS sitt innlegg om festingen foregår utover de tidspunktene som er tillatt. På dagtid må man dessverre tåle noe bråk, men ikke på sene kvelder og natt. Anonymkode: 8f099...bdc Ja, TS, du får gå opp til husverten og si at det er DE som bør flytte, siden det er de som bråker :D Anonymkode: e8023...f6d 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #10 Skrevet 15. desember 2016 Det lureste er å være ekstra obs på hvor godt isolert det er på fremtidige visninger. Eller selvsagt flytte uten naboer vegg til vegg. Utover det skal det være et levelig lydnivå på dagen, og stille etter 23. Dersom det er mye bass, høy musikk etc. svært ofte er dette noe som er helt innenfor å klage på. Det er selvsagt litt ubehagelig når det er husverten din, men de fleste som får slike tilbakemeldinger innretter seg. De fleste er rett og slett ikke klar over sitt eget lydnivå og hvor godt det høres hos naboene. Det finnes så klart drittsekker som ikke bryr seg om naboene, men om du har en slik husvert vil jeg heller råde deg til å flytte. Det tror jeg det uansett er liten sannsynlighet for. Anonymkode: 64567...bb9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå