Gå til innhold

Sliten mamma - lite hjelp fra far

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Poff

Endret av Cissacissa
Ville ikke la det stå
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dømmer deg ikke, men hvordan kunne du bli gravid med barn nummer 4 når barnefar jobber som han gjør?

• Liker 5
Skrevet

Når man velger å få så mange barn får msn ts konsekvensene. Det er slitsomt med mange barn, sånn er det.

Anonymkode: 3c585...ec8

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor får du så mange barn når du vet hvor mye han jobber?

Anonymkode: 6a889...8d8

• Liker 1
Skrevet (endret)

Herregud for noen stygge svar. Det var ikke akkurat dette jeg trengte nå

Endret av Cissacissa
Skrevet

Men er ikke barna i barnehage/skole? Dessuten..når dere har fire barn, må dere jo ha penger. Han kan jo ikke akkurat jobbe deltid for å avlaste deg..

Anonymkode: 6b792...ec1

• Liker 1
Skrevet

Ts, det der høres beintøft ut! Har du fortalt mannen din hvordan du har det? Er det ikke mulig å skaffe noen form for hjelp eller avlastning?? Har han noen mulighet til å ta litt fri en periode for å avlaste deg litt?

Føler med deg! 

• Liker 1
Skrevet

Har flere ganger hørt fedre si "Endelig skal jeg på jobb igjen, barnefri!!!" Mange som gledelige jobber litt ekstra overtid for å slippe ansvaret. Men at de er forholdsmaterialet har alltid undret meg, må være pågrunn av pengene de tjener og ikke så mye annet.

Skrevet (endret)
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er ikke barna i barnehage/skole? Dessuten..når dere har fire barn, må dere jo ha penger. Han kan jo ikke akkurat jobbe deltid for å avlaste deg..

Endret av Cissacissa
Xx
Skrevet
1 minutt siden, Cissacissa skrev:

Nei, de er ikke i barnehage/skolene fordi vi er i Norge på ferie. 

Jeg mener selvsagt ikke at han skal jobbe deltid. Jeg var mer spørrende om noen andre hadde følt det på samme måten, vært deprimert, lei av livet sitt, og isåfall hvordan de kom seg ut av det.

Og hvorfor jobber han nå om dagen da? Hvis dere er i Norge på ferie. Det her henger ikke helt sammen. 

Anonymkode: ebc19...e43

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Cissacissa skrev:

Jeg mener selvsagt ikke at han skal jobbe deltid. Jeg var mer spørrende om noen andre hadde følt det på samme måten, vært deprimert, lei av livet sitt, og isåfall hvordan de kom seg ut av det.

Det er helt normalt å føle det slik du gjør. Du må få mannen din til å ta seg litt fri fra arbeid for å avlaste deg. Det hadde jeg gjort.

Anonymkode: 64022...a02

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Cissacissa skrev:

Herregud for noen stygge svar. Det var ikke akkurat dette jeg trengte nå

Synes ikke svarene var stygge jeg, men fylde med noen veldig gode poeng!!!

Anonymkode: 2fbcd...6c7

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor jobber han nå om dagen da? Hvis dere er i Norge på ferie. Det her henger ikke helt sammen. 

Anonymkode: ebc19...e43

Jobben hans har kontor både i Norge og i utlandet, så når vi er i Norge jobber han ut fra kontoret her i Oslo. Han har ikke ferie når vi er her nå

Endret av Cissacissa
Skrevet

Hei ts. Barna dine går ikke i barnehager/Sfo? Sånt kunne kanskje avlastet deg noe i hverdagen.  Eller kunne du kanskje skaffet en dagmamma, hvis økonomien tillater det? Har ikke barn selv, men kjenner jo noen som har det, og det er selvsagt et slit. Føler med deg. Det er ikke godt å være sliten hele tiden heller. Håper det ordner seg for deg/dere. 

Skrevet
Akkurat nå, Cissacissa skrev:

Ok, så det er bare nå det blir mye? Antar dere er i Norge for å være med familie? Kan du ikke sende de eldste barna på besøk litt? Til besteforeldre/tanter og onkler? Der de kan være med andre barn og du får litt avlastning? Sikkert mange som er glad for å få litt tid med dem om dere er bosatt i utlandet? Jeg hadde gladelig passet mine søskens barn i alle fall:)

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke svarene var stygge jeg, men fylde med noen veldig gode poeng!!!

Anonymkode: 2fbcd...6c7

Synes du virkelig det er konstruktivt å svare: "hvorfor får du så mange barn hvis du er så sliten?" 

Skrevet

Herregud, hva skal man med så mange unger? Du må da visste dette på forhånd. Synes ikke synd på deg.

Anonymkode: 21d9e...1be

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Cissacissa skrev:

Synes du virkelig det er konstruktivt å svare: "hvorfor får du så mange barn hvis du er så sliten?" 

Ja, det er jo lov å tenke.

Anonymkode: 21d9e...1be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...