AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Hvordan? Skal jeg gjøre det? Jeg har en kaotisk venninne som jeg har kjent i mange år. Vi har gått gjennom mye "sammen" men hun er veldig rar. Innimellom hyggelig så plutselig skjeller hun meg ut. Hun har hatt en vanskelig oppvekst. Hun skylder alltid på alle andre. Hun stjeler. Hun gidder ikke jobbe til tross for alle ungene. Når hun ødelegger noe nekter hun å fikse det. Hun lukter vondt. Men allikevel er jeg glad i henne. Hun er et dårlig innflytelse på meg. Hva skal jeg gjøre? Og hvordan? Anonymkode: 5d484...0f6
exictence Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Tror jeg ville ventet til neste gang hun viser seg å være slem mot deg, så kan du si at du tror det er best å ikke ses på en god stund. Du er glad i henne, men at du blir såret over hvordan hun da er mot deg. Hadde aldri sagt at jeg ville dumpet en venninne for godt. Men hadde en såret meg, ville jeg sagt fra. Om det ikke bedret seg, ville jeg sagt at du ikke vil ha kontakt så lenge hun sårer som hun gjør. Hun fortjener å kunne skjerpe seg. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Dette har pågått i mange år. Hun er ødelagt grunnet oppveksten. Vi har helt forskjellige verdier. Hun har skjelt meg ut senest idag fordi jeg ikke var enig med henne. Anonymkode: 5d484...0f6
Gjest O.G. Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Jeg ville kuttet henne ut pga tyveriene, sånn går det ikke an for voksne folk å holde på.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #5 Skrevet 16. desember 2016 Og dere var venninner fordi? Anonymkode: 60b58...2cf
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #6 Skrevet 16. desember 2016 Slutt å ta kontakt? Anonymkode: 12f00...72c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå