Gå til innhold

To venner som hater hverandre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, min beste venninne er ikke den største fanen av en annen venn av meg. Jeg og bestevenninna pleier å dra å trene sammen, men nå nylig begynte den andre vennen min på samme sted, og vil også gjerne være med. Problemet er at bestevenninna mi, liker ikke h*n i det hele tatt, mens h*n andre er helt nøytral. Så når h*n spør om å være med, sier jeg at jeg skal med bestevenninna, som h*n vet ikke liker h*n, men vil fortsatt være med. Dette fører til at bestevenninna blir litt skeptisk, og vil selv ikke være med og blir litt sjalu. Greia er at gangene h*n blir med meg og bestevenninna, så snakker h*n bare til meg, og unngår å snakke med noen andre. Dette blir litt ekkelt for meg igjen, i å med at jeg og bestevenninna har våre faste dager å dra, men når h*n plutselig henger seg på blir det diskusjoner i hytt og pine. Har prøvd å snakke med de begge, men kommer ingen vei..

Anonymkode: 4e62b...8ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger det en spesiell grunn bak eller har hun bare fått det for seg at hun ikke liker din andre venn? Hvis det siste så bør hun skjerpe seg, for slik oppfører man seg ikke.

Skrevet

Jeg er egentlig ikke helt sikker på hva begrunnelsen hennes er, har spurt henne også. Får aldri et ordentlig svar. Hun liker bare ikke oppførselen hennes, ting hun gjør osv. 

15 minutter siden, kiselle skrev:

Ligger det en spesiell grunn bak eller har hun bare fått det for seg at hun ikke liker din andre venn? Hvis det siste så bør hun skjerpe seg, for slik oppfører man seg ikke.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er egentlig ikke helt sikker på hva begrunnelsen hennes er, har spurt henne også. Får aldri et ordentlig svar. Hun liker bare ikke oppførselen hennes, ting hun gjør osv. 

Ok, da ber du henne skjerpe seg og slutte med å være så barnslig. I lengden risikerer hun at du ikke orker å være med henne mer og heller foretrekker din andre venninne. Si det til henne. Be henne tenke litt over hva hun driver med.

Skrevet

Hvorfor må folk sensurere kjønn? Jeg leser bare "hhh" og mister helt fokus. Bedre om "h*n" erstattes med falske navn, i hvert fall for min del :) 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, kiselle skrev:

Ok, da ber du henne skjerpe seg og slutte med å være så barnslig. I lengden risikerer hun at du ikke orker å være med henne mer og heller foretrekker din andre venninne. Si det til henne. Be henne tenke litt over hva hun driver med.

Jeg har gjort det, en god del ganger. Hun klarer bare ikke fatte at det er veldig ukomfortabelt for meg hele denne situasjonen. Har selv prøvd å sette meg i hennes sko, og forstår det kanskje er ekkelt å dra steder med folk du ikke liker osv, men eneste gangene de faktisk må være nærheten av hverandre er i bilen. Forstår ikke helt hvor hun kommer fra med det argumentet. Men ja, jeg er litt stuck, jeg vil ikke miste noen av dem liksom.

Skrevet

To venner som hater hverandre sier overskriften din. Da er dere ikke gode venner. Det kan ikke kalles å være venner i det hele tatt. Det heter å være uvenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...