Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #1 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg har i det sist halvåret fått et betraktelig dårliger syn, jeg går og myser føler jeg. Nå den siste uken har jeg vært plaget med fra og til hodeverk. Kan dette han noen sammenheng? Jeg leser for tiden ganske intenst til eksamen, så jeg tenkte kanskje dette kan ha noe med det å gjøre. Vil dette evt. forbedre seg hvis jeg får sterkere linser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #2 Del Skrevet 30. november 2004 Det kan helt klart ha en sammenheng, det er vanlig å få vondt i hodet om en ser dårlig. Husker optikeren syntes det var rart at jeg aldri hadde vondt i hodet i den perioden hvor jeg så dårlig, men likevel ikke brukte briller/linser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 30. november 2004 #3 Del Skrevet 30. november 2004 Ja, jeg ble kvitt hodepinen når jeg gikk opp en halv i linser. Spesielt dersom hodepinen kommer snikende utover dagen når du har lest mye kan det være et tegn på at du bør sjekke synet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. desember 2004 #4 Del Skrevet 1. desember 2004 Japp, det er nok sannsynlig at det har sammenheng! Jeg hadde samme problem da jeg studerte og måtte til optikern og få meg briller. Var da littegrann nærsynt og det har forsvunnet med årene. Så viste det seg senere at jeg gnisser tenner på natta, noe som også utløser hodepine, så da fikk jeg en biteskinne hos tannlegen for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eve Skrevet 1. desember 2004 #5 Del Skrevet 1. desember 2004 (endret) . Endret 4. oktober 2020 av eve Utdatert innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå