AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Så... Jeg måtte bare få det ut et sted. Føler meg som det mest patetiske mennesket i verden. Kort fortalt; jeg har rare øyenbryn, så de sminker jeg hver eneste dag. Har omtrent kun to hår igjen i dem, og de ser merkelige ut. Ofte sover jeg med øyenbrynssminka (ja, skyt meg) så jeg kan spare tid neste morgen fordi noen dager starter jeg 6 og jeg har en times reisevei. I dag tidlig hadde jeg sykt dårlig tid, dro på jobb (lagerjobb på en flyplass). Først da jeg hadde vært der en god time stakk jeg på do, og så så jeg at det ene øyenbrynet hadde jeg gnidd halvveis vekk i søvne! Jeg så jo helt koko ut, er skikkelig sint bryn og et vanlig. Jeg turte ikke å gå ut igjen, jeg jobber blant annet med en kar jeg er småforelsket i, og vi har samme skift i dag. Klisjé, I know. Jeg vurderte muligheten å gni litt vekk fra det "fine" brynet, men konkluderte med at det bare ville gjøre større skade. Da kom jeg på en ufattelig idiotisk idé. Kort fortalt om jobben min; jeg teller taxfree-varene som kommer inn med fly, for så å fylle på med nye. Det selges en liten sjokoladebolle av noe slag som vi alltid må sjekke datomerkingen på, fordi de går fort ut på dato. Det jeg gjorde var å TA en av disse bollene som hadde gått ut på dato, dytte den ned i lommen. Gikk så forsiktig som jeg kunne så den ikke skulle knitre i lommen. Dere forstår sikkert hva slags nulltoleranse flyplasser har for tyveri. Så, jeg går til skiftlederen, ber om å få gå på do, han nikker. Så kommer jeg på badet, drar frem sjokoladen og smører fint over på øyenbrynet mitt. Dere skulle ikke trodd det, men det ble ordentlig bra. Jeg gjemte sjokoladen på badet i tilfelle jeg skulle behøve "påfyll" etterhvert. Noe jeg gjorde, for etter ca en time størknet sjokoladen og sprakk opp, og jeg måtte påføre på nytt. Herregud, jeg har så miksede følelser om dette. Måtte bare få det ut et sted... Anonymkode: 8cc9f...512 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Hva faen?? Anonymkode: ab8b4...317 25
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så... Jeg måtte bare få det ut et sted. Føler meg som det mest patetiske mennesket i verden. Kort fortalt; jeg har rare øyenbryn, så de sminker jeg hver eneste dag. Har omtrent kun to hår igjen i dem, og de ser merkelige ut. Ofte sover jeg med øyenbrynssminka (ja, skyt meg) så jeg kan spare tid neste morgen fordi noen dager starter jeg 6 og jeg har en times reisevei. I dag tidlig hadde jeg sykt dårlig tid, dro på jobb (lagerjobb på en flyplass). Først da jeg hadde vært der en god time stakk jeg på do, og så så jeg at det ene øyenbrynet hadde jeg gnidd halvveis vekk i søvne! Jeg så jo helt koko ut, er skikkelig sint bryn og et vanlig. Jeg turte ikke å gå ut igjen, jeg jobber blant annet med en kar jeg er småforelsket i, og vi har samme skift i dag. Klisjé, I know. Jeg vurderte muligheten å gni litt vekk fra det "fine" brynet, men konkluderte med at det bare ville gjøre større skade. Da kom jeg på en ufattelig idiotisk idé. Kort fortalt om jobben min; jeg teller taxfree-varene som kommer inn med fly, for så å fylle på med nye. Det selges en liten sjokoladebolle av noe slag som vi alltid må sjekke datomerkingen på, fordi de går fort ut på dato. Det jeg gjorde var å TA en av disse bollene som hadde gått ut på dato, dytte den ned i lommen. Gikk så forsiktig som jeg kunne så den ikke skulle knitre i lommen. Dere forstår sikkert hva slags nulltoleranse flyplasser har for tyveri. Så, jeg går til skiftlederen, ber om å få gå på do, han nikker. Så kommer jeg på badet, drar frem sjokoladen og smører fint over på øyenbrynet mitt. Dere skulle ikke trodd det, men det ble ordentlig bra. Jeg gjemte sjokoladen på badet i tilfelle jeg skulle behøve "påfyll" etterhvert. Noe jeg gjorde, for etter ca en time størknet sjokoladen og sprakk opp, og jeg måtte påføre på nytt. Herregud, jeg har så miksede følelser om dette. Måtte bare få det ut et sted... Anonymkode: 8cc9f...512 Veldig kreativ fortelling. Anonymkode: 022e8...b37 10
Gjest Christina146 Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Herlighet. Dette høres virkelig absurd ut! Kan du ikke få en permantent løsning som å farge øyenbrynene med farge? Det holder seg i ca. en måned, så slipper du å smøre sjokolade i fjeset igjen! Når der er sagt, tenker jeg at det er én sjokolade, selv om skyldfølelsen din er berettighet, tenker jeg at du kan la dette glippe.
KillerKitty Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 Så herlig! Elsker kg og alle folka som gjør hverdagen min litt bedre. Du kan nok legge deg med god samvittighet i dag Men et lite tips fra ei som også må tegne på bryn - aldri (!) forlat huset uten en blyant, og ha alltid en til hjemme på badet. Du vet aldri hva som kan skje der ute. Det kan regne, en bikkje kan sleike deg i trynet osv. 11
Gjest Froning Skrevet 15. desember 2016 #6 Skrevet 15. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, jeg har så miksede følelser om dette. Måtte bare få det ut et sted.. Sjokoladebollene ville sikkert blitt tørre uansett så det var da bra at de ble brukt til noe nyttig Kjipt hvis de sjokoladekulene skulle gått til spille.. Thanks for charing
exictence Skrevet 15. desember 2016 #7 Skrevet 15. desember 2016 3 minutter siden, KillerKitty skrev: Men et lite tips fra ei som også må tegne på bryn - aldri (!) forlat huset uten en blyant, og ha alltid en til hjemme på badet. Du vet aldri hva som kan skje der ute. Det kan regne, en bikkje kan sleike deg i trynet osv. eller aldri forlat huset uten en sjokolade. Den kan komme til nytte og og glede 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 Du har tilgang til alle taxfree-varer også velger du en sjokoladebolle over et lekkert øyenbrynskit fra Dior? Anonymkode: 6bf4c...0dc 17
Gjest Zalo2 Skrevet 15. desember 2016 #9 Skrevet 15. desember 2016 Haha, vel her forsvant poenget inn i historien for min del, så det var bollen du stjal? Hadde nok ikke sagt det til noen, men sørget for å fikset øyebrynene skikkelig hver morgen, kan vel ikke ta så lag tid.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #10 Skrevet 15. desember 2016 Det her tror jeg faktisk ikke noe på (hvem smører øyenbrynene inn med sjokolade, liksom ?!) men dersom det hadde vært sant så burde du ikke hatt så dårlig samvittighet for det. Det er en sjokolade. Som hadde gått ut på dato. Åja, også ville jeg microbladet øyenbrynene hadde jeg vært deg. Fin investering, så slipper du å få fyken fra jobb pga. sjokoladebollestjeling Anonymkode: 7c589...c4b 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #11 Skrevet 15. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har tilgang til alle taxfree-varer også velger du en sjokoladebolle over et lekkert øyenbrynskit fra Dior? Anonymkode: 6bf4c...0dc Ts her. Herregud nå måtte jeg le oppgitt over meg selv. Jeg presterer åpenbart ikke bra under stress. Anonymkode: 8cc9f...512
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #12 Skrevet 15. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det her tror jeg faktisk ikke noe på (hvem smører øyenbrynene inn med sjokolade, liksom ?!) men dersom det hadde vært sant så burde du ikke hatt så dårlig samvittighet for det. Det er en sjokolade. Som hadde gått ut på dato. Åja, også ville jeg microbladet øyenbrynene hadde jeg vært deg. Fin investering, så slipper du å få fyken fra jobb pga. sjokoladebollestjeling Anonymkode: 7c589...c4b Du, og dere andre som også tror jeg lyver om dette. Det gjør jeg faktisk ikke. Men jeg er glad for at min fjasete dag kan i det minste glede noen. Det var ikke slik at jeg tegnet et nydelig øyenbryn på med sjokolade, det var mer å dekke til den delen jeg hadde tørket bort i løpet av natta. Men det ble fortsatt overraskende bra. Anonymkode: 8cc9f...512
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #13 Skrevet 15. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så... Jeg måtte bare få det ut et sted. Føler meg som det mest patetiske mennesket i verden. Kort fortalt; jeg har rare øyenbryn, så de sminker jeg hver eneste dag. Har omtrent kun to hår igjen i dem, og de ser merkelige ut. Ofte sover jeg med øyenbrynssminka (ja, skyt meg) så jeg kan spare tid neste morgen fordi noen dager starter jeg 6 og jeg har en times reisevei. I dag tidlig hadde jeg sykt dårlig tid, dro på jobb (lagerjobb på en flyplass). Først da jeg hadde vært der en god time stakk jeg på do, og så så jeg at det ene øyenbrynet hadde jeg gnidd halvveis vekk i søvne! Jeg så jo helt koko ut, er skikkelig sint bryn og et vanlig. Jeg turte ikke å gå ut igjen, jeg jobber blant annet med en kar jeg er småforelsket i, og vi har samme skift i dag. Klisjé, I know. Jeg vurderte muligheten å gni litt vekk fra det "fine" brynet, men konkluderte med at det bare ville gjøre større skade. Da kom jeg på en ufattelig idiotisk idé. Kort fortalt om jobben min; jeg teller taxfree-varene som kommer inn med fly, for så å fylle på med nye. Det selges en liten sjokoladebolle av noe slag som vi alltid må sjekke datomerkingen på, fordi de går fort ut på dato. Det jeg gjorde var å TA en av disse bollene som hadde gått ut på dato, dytte den ned i lommen. Gikk så forsiktig som jeg kunne så den ikke skulle knitre i lommen. Dere forstår sikkert hva slags nulltoleranse flyplasser har for tyveri. Så, jeg går til skiftlederen, ber om å få gå på do, han nikker. Så kommer jeg på badet, drar frem sjokoladen og smører fint over på øyenbrynet mitt. Dere skulle ikke trodd det, men det ble ordentlig bra. Jeg gjemte sjokoladen på badet i tilfelle jeg skulle behøve "påfyll" etterhvert. Noe jeg gjorde, for etter ca en time størknet sjokoladen og sprakk opp, og jeg måtte påføre på nytt. Herregud, jeg har så miksede følelser om dette. Måtte bare få det ut et sted... Anonymkode: 8cc9f...512 Må dere spørre om å få gå på do? Hvilke arbforhold? Anonymkode: 061e8...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #14 Skrevet 15. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må dere spørre om å få gå på do? Hvilke arbforhold? Anonymkode: 061e8...7b9 Det er ikke direkte slik at du "spør", men du gir beskjed liksom. Og så må du låses inn igjen på lageret når du er ferdig og klar for å gå tilbake til arbeid. Anonymkode: 8cc9f...512 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #15 Skrevet 15. desember 2016 Og nå virker mine problemer små😅 takk! Anonymkode: 94f49...d82
Gjest Newroz Skrevet 15. desember 2016 #16 Skrevet 15. desember 2016 Haha, tror du vil bli tilgitt! Men, du bør seriøst tatovere på øyebryn eller alltid gå med en øyebrynspenn i lomma, tror sjoklade er en dårlig løsning på sikt
Kvinne87Rogaland Skrevet 15. desember 2016 #17 Skrevet 15. desember 2016 Det var en ussel sjokoladebolle som var gått ut på dato. De hadde vel kastet den uansett? Du hadde sikkert fått den gratis hvis du hadde spurt
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #18 Skrevet 15. desember 2016 Få deg et par briller som skjuler øyenbrynene, uavhengig av om du faktisk trenger briller Anonymkode: 36ae9...75b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #19 Skrevet 15. desember 2016 Tatovering er selvsagt det beste, men også det dyreste. Alternativt har du en blyant i veska eller lomma. Ville satt opp blyant(er) på ønskelista om jeg var deg tror jeg Anonymkode: a4584...4ac
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #20 Skrevet 15. desember 2016 Kan jeg få lov å lage kortfilm av denne ideen? Anonymkode: 70f4b...e6a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå