Gå til innhold

Hvor får man kjøpt billigst graviditetstest...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...i butikk? Er de på rema 1000 i lilla og hvit(?) pakke billigst?

Anonymkode: 79b02...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har tolmodighet å vente noen uker får du billigst på nettet, ebay osv..  Da får du fort 10/15 strimler for 14 kr.. :) skal du teste idag/imorgen f. Eks..  Så er det like greit å kjøpe på nermeste billige butikken i nærheten av deg.  🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eBaytestene kan også kjøpes på Finn av de som ikke trenger dem lengre. Det er jo mye raskere levering enn 20-30 dager som eBay sine tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den de har på Rema er en av de billigste av de vanlige, hvis det er én du trenger.

På nett er aller billigst (strimler) men mest relevant for prøvere som skal teste et lysår dager før hver mens og trenger mange..

Anonymkode: 92677...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal dere med 100 tester av tvilsom kvalitet?? 

Anonymkode: 3ac19...d58

Tvilsom kvalitet?? Hvor har du det fra? Jeg har testet med eBay tester gjennom 7 års prøving og 4 graviditeter, har opplevd skyggestrek 1 eneste gang av kanskje flere hundre tester! De er mer sensitive enn butikk-testene da de slår ut helt ned på 10 mIU/ml, ifht til f.eks clearblue som må opp mot 50 mIU/ml for å få utslag. Å betale flere 1000% mer for plastikken rundt testen vil jeg kalle idiotisk!

Jobber du for clearblue?

Anonymkode: 1f973...c3e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten vil jeg påstå blant annet clearblue testene har et mer frynsete rykte ifht falske positive enn noen andre merker! De er jo viden kjent for skyggestreker!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor står det at det er tvilsom kvalitet? De testene jeg har tatt derfra har slått ut allerede på 8 dpo. Har to barn og slitt med å bli gravid. Sikkert tatt 50 stk av de og aldri vært noe tull med de! 

Anonymkode: a1770...2c4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg også på. Bedre å bruke litt penger på èn test istedet for 15 kr for 100 tester

Anonymkode: 2af25...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg også på. Bedre å bruke litt penger på èn test istedet for 15 kr for 100 tester

Anonymkode: 2af25...ccd

Hvorfor? De er jo faktisk ikke noe dårligere? Det er bare noe dere tror fordi de er billige. Har dere noe å vise til som sier at de faktisk er dårligere? Link?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.12.2016 den 8.08, AnonymBruker skrev:

Tvilsom kvalitet?? Hvor har du det fra? Jeg har testet med eBay tester gjennom 7 års prøving og 4 graviditeter, har opplevd skyggestrek 1 eneste gang av kanskje flere hundre tester! De er mer sensitive enn butikk-testene da de slår ut helt ned på 10 mIU/ml, ifht til f.eks clearblue som må opp mot 50 mIU/ml for å få utslag. Å betale flere 1000% mer for plastikken rundt testen vil jeg kalle idiotisk!

Jobber du for clearblue?

Haha, nei men alle vet at det meste til spottpris på eBay er tvilsomme kinavarer 😂 Hvorfor er det så billig tror du? Skjønner uansett ikke hva folk skal med 100 tester. Jeg tok 1 test, ferdig med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.12.2016 den 8.08, AnonymBruker skrev:

Jobber du for clearblue?

Haha, nei men alle vet at det meste til spottpris på eBay er tvilsomme kinavarer 😂 Hvorfor er det så billig tror du? Skjønner uansett ikke hva folk skal med 100 tester. Jeg tok 1 test, ferdig med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 test og ferdig med det? Aha. Så slik er det for alle da ikke sant? Her prøvde vi i 3 år før første spiren satt. Hadde vært vanskelig med en test på de 3 årene. Når skulle vi brukt den ene testen på de 3 årene syns du? 

Hvis jeg regner konservativt over de 3 årene, med 2 tester hver syklus, så ville vi endt på 72 tester. Brukte selvsagt mange flere fordi de var så billige og ble testoman tilslutt av hele galskapen. Lå på 10+ hver syklus, som rundt regnet er ca 400 tester, sikkert flere. Av de fikk jeg skyggestrek uten farge en eneste gang. Jeg tar de oddsene any day! 

Så har jeg sikkert brukt 4-500 billigstrimler på 3 andre graviditeter tilsammen etter de første 3 årene og førstemann, disse spirene satt raskere. Ingen skyggestreker blant disse.

Kina-tester er ikke tvilsomme. De fungerer og er laget på akkurat samme måte som alle andre graviditetstester. Funker fjell. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2016 den 23.18, AnonymBruker skrev:

eBay, 100 tester for en 50,- lapp. 

Veldig lang leveringstid

Anonymkode: c2754...a3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 test og ferdig med det? Aha. Så slik er det for alle da ikke sant? Her prøvde vi i 3 år før første spiren satt. Hadde vært vanskelig med en test på de 3 årene. Når skulle vi brukt den ene testen på de 3 årene syns du? 

Hvis jeg regner konservativt over de 3 årene, med 2 tester hver syklus, så ville vi endt på 72 tester. Brukte selvsagt mange flere fordi de var så billige og ble testoman tilslutt av hele galskapen. Lå på 10+ hver syklus, som rundt regnet er ca 400 tester, sikkert flere. Av de fikk jeg skyggestrek uten farge en eneste gang. Jeg tar de oddsene any day! 

Så har jeg sikkert brukt 4-500 billigstrimler på 3 andre graviditeter tilsammen etter de første 3 årene og førstemann, disse spirene satt raskere. Ingen skyggestreker blant disse.

Kina-tester er ikke tvilsomme. De fungerer og er laget på akkurat samme måte som alle andre graviditetstester. Funker fjell. 

Holder vel med 1 test hver syklus? I alle fall om du bruker en ordentlig test. Test på dagen for forventet mens, og den er enten positiv eller negativ. Hvorfor bruker du 10 tester hver syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holder vel med 1 test hver syklus? I alle fall om du bruker en ordentlig test. Test på dagen for forventet mens, og den er enten positiv eller negativ. Hvorfor bruker du 10 tester hver syklus?

Fordi jeg ville og kunne. Betalte nemlig ikke 100+ kr per test. I tillegg brukte jeg testene til å registrerer stigning på HCG etterhvert som dagene gikk og strekene ble sterkere og sterkere. Visste at jeg var på tur å miste da tekstrekken min på graviditet nummer 3 begynte å bli svakere etter at de hadde vært sterke. Og etter jeg hadde blødd ferdig brukte jeg testene til å registrere når all HCG var ute av kroppen slik at jeg kunne begynne å teste for eggløsning på nytt.

Hadde jeg brukt tester kjøpt på apoteket slik ville jeg vært ruinert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...