Gå til innhold

Hva var den gaven du husker aller best?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ønsker å få lese de beste gavehistoriene! Hva er den beste, verste, pinligste eller morsomste gaven du har fått? :)

Endret av Emiiibor
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanten min hadde strikket en genser til meg med hestemønster da jeg var 13. Det var favoritten min og jeg elsket den. Dessverre så mistet jeg genseren, men tenker fortsatt tilbake på den tiden jeg hadde genseren. 

Den var kremhvit, med lyseblå hester over hele genseren. 

Anonymkode: 018c9...b6f

Skrevet

Jeg var vel ca. 6-7 år og hadde fått en stooor flat pakke med barbiekjoler og sko. Det var ca. 10 kjoler og diverse sko til sammen, men jeg husker julen kun på grunn av størrelsen til pakken ved siden av min lille kropp. Var veldig stas.

Anonymkode: de779...403

Skrevet

Min beste gave var en lp plate da jeg var 16 år.

Skrevet

Jeg husker godt en gave jeg fikk av et søsken av meg, som h'n hadde brukt lang tid på. Noe hjemmelaget. Da fikk jeg litt tårer i øynene faktisk. Følte meg verdsatt. Det var en fin jul.

Anonymkode: 05eeb...4bd

• Liker 1
Skrevet

for 3 år siden fikk jeg en hjemmelaget snøkule fra nevøen min, med ett eller annet merkelig rosa dyr inni, litt sånn søt/koselig chutulu-aktig. Så den fikk jo fin plass i hylla, uten at jeg egentlig tenkte så veldig mye mer over det, før i sommer.
Da kommer jeg over ett bilde på facebook, hvor man skulle se på fødselsdatoen sin og legge sammen, og da få "din pokemon". Har aldri vært fan av pokemon, men gjorde dette for moros skyld, og jammen meg så kom det ikke opp ett velkjent rosa dyr der :o  nevøen min var såpass ung at han garantert ikke viste hvor gammel nøyaktig tanta var, og langt i fra fødselsdato, så dette var tydeligvis helt tilfeldig og veldig treffende :P 

• Liker 2
Skrevet

For noen år siden så fikk jeg et proff-verktøy sett (en slags kommode på hjul, med skuffer fulle av et dyrt verktøy beregnet på proffmarkedet). Jeg skrattet rett ut og det gjorde alle andre også. Jeg er ikke akkurat en dame som går ut i garasjen og skrur... :fnise:  Men mannen min hadde tenkt nøye over det og konkluderte med at det var en nyttig ting. Han glemte bare at jeg er dame og han er mann og at vi ser litt forskjellig på om det var en fin gave eller ikke. 

Han har skjerpet seg i ettertid kan man si. :fnise:

Skrevet

Da jeg fikk fullt slalomutstyr og klær!

Anonymkode: 53e42...fe5

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk en fyrstikk eske en gang

Gjest Jacklost
Skrevet

Når jeg fikk en GameCube av morfar julen 2002 :) Husker jeg satt på rommet senere og spilte Super Mario Sunshine, gode minner :)

Skrevet

Da jeg som pjokk fikk røde miniski til jul av foreldrene mine

AnonymBruker
Skrevet

Dette var ikke direkte gave. Men beste gaven jeg kunne fått da. Jeg var helt alene med 2 små barn, studerte. Hadde nesten aldri barnefri, og livet var hektisk. Fikk besøk av en venninne som skulle overnatte 1 natt, dette var midt i uken. Så jeg måtte på skolen, barna i barnehagen. Så kommer jeg hjem med barna rundt 4. Forberedt på å rydde fra kvelden før, og morningen og lage middag. Men da har gjesten ryddet, dekket bordet og har en nydelig middag klar. Ble så glad at jeg faktisk gråt. Og for meg er de beste gavene, når noen gjør noe for meg. Det betyr mye mer, enn å gå på butikken å kjøpe en ting.

Anonymkode: 26a51...44a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...