AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Hei! Vurderer å kjøpe en Chanel veske til kona for jul. Vet at hun har ønsket seg det lenge og etter å ha hatt ett tøft år med cellegift og det ene og det andre, så ønsket jeg å virkelig kjøpe denne vesken til henne. Under all sorg, så kommer det en glede. Men jeg lurer på hvor jeg får tak i vesken? Vil helst kjøpe ubrukt, altså fra en Chanel butikk og vesken heter classic Flap bag medium i beige farge. Må den bestilles? Anonymkode: 2064b...6a0 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Det er Chanel-butikk i Oslo Anonymkode: 6d372...046
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Chanel har ikke forretning i Oslo, kun vintage/brukt. Så da må du til utlandet. Anonymkode: ad7a5...9f2
Gjest Trulte_94 Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 En god tanke. Ser ut som du må til utlandet eller bestille over nett. Mye fake designvesker på nett, så da bør du selvfølgelig sjekke om nettsiden er seriøs før du eventuelt bestiller. Forbrukerombudet har ei alfabetisk liste over falske nettbutikker: https://forbrukerombudet.no/netthandel/falske-nettbutikker Lykke til!
funginger Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 Chanel har butikk i Stockholm, så du kan dra dit. Eventuelt ville det nok vært billigere å fly til London og kjøpe den der. Husk å gå på rød sone, du må fortolle den inn. Tollvesenet får melding fra banken din når du bruker så mye penger utenlands. 6
lillemy02 Skrevet 16. desember 2016 #6 Skrevet 16. desember 2016 (endret) Vet du hva? Jeg hadde gitt henne en tur til London og sagt at der venter en overraskelse på henne, i tillegg som julegave. Så hadde jeg tatt henne med til butikken og latt henne velge den hun ønsker selv. Det å kjøpe i Chanel butikken den følelsen er helt fantastisk og da hadde hun følt seg som en prinsesse💕 Du hadde definitivt vert årets beste ektemann da ❤️ Endret 16. desember 2016 av lillemy02 27
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #7 Skrevet 16. desember 2016 1 time siden, lillemy02 skrev: Vet du hva? Jeg hadde gitt henne en tur til London og sagt at der venter en overraskelse på henne, i tillegg som julegave. Så hadde jeg tatt henne med til butikken og latt henne velge den hun ønsker selv. Det å kjøpe i Chanel butikken den følelsen er helt fantastisk og da hadde hun følt seg som en prinsesse💕 Du hadde definitivt vert årets beste ektemann da ❤️ Dette var et utrolig godt forslag, om helsa hennes og lommeboka di tillater det. Dette hadde nok blitt tiårets gave! Anonymkode: 25cb4...d00 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #8 Skrevet 16. desember 2016 7 timer siden, lillemy02 skrev: Vet du hva? Jeg hadde gitt henne en tur til London og sagt at der venter en overraskelse på henne, i tillegg som julegave. Så hadde jeg tatt henne med til butikken og latt henne velge den hun ønsker selv. Det å kjøpe i Chanel butikken den følelsen er helt fantastisk og da hadde hun følt seg som en prinsesse💕 Du hadde definitivt vert årets beste ektemann da ❤️ Støtter denne! Det gjorde mannen min for meg og den følelsen😍 Jeg fikk Paris tur i gave, men han sa ingenting om vesken, helt til vi stoppa utenfor Chanel butikken og han sa at den egentlig gaven min var der inne. #sukk Anonymkode: 8aefe...4b2 9
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #9 Skrevet 16. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Støtter denne! Det gjorde mannen min for meg og den følelsen😍 Jeg fikk Paris tur i gave, men han sa ingenting om vesken, helt til vi stoppa utenfor Chanel butikken og han sa at den egentlig gaven min var der inne. #sukk Anonymkode: 8aefe...4b2 Jeg er tydeligvis sammen med feil mann. For noen gaver folk får. Anonymkode: 1bb61...893 9
Blåklokke Skrevet 16. desember 2016 #10 Skrevet 16. desember 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette var et utrolig godt forslag, om helsa hennes og lommeboka di tillater det. Dette hadde nok blitt tiårets gave! Anonymkode: 25cb4...d00 Ja, tenk for en flott overraskelse! Og da hadde det vært moro om du kunne fortelle oss hvordan det gikk! 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #11 Skrevet 16. desember 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er tydeligvis sammen med feil mann. For noen gaver folk får. Anonymkode: 1bb61...893 Jeg får heller ikke sånne gaver, men har funnet helt riktig mann likevel. Anonymkode: 25cb4...d00 6
Gjest Trulte_94 Skrevet 17. desember 2016 #12 Skrevet 17. desember 2016 (endret) Jeg må innrømme at jeg verken hadde ønsket meg Paristur eller Chanel veske. Heldigvis er vi forskjellige. Men syns det er flott at TS ønsker å glede dama med noe hun virkelig ønsker seg. Endret 17. desember 2016 av Trulte_94
Gjest Trulte_94 Skrevet 17. desember 2016 #13 Skrevet 17. desember 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får heller ikke sånne gaver, men har funnet helt riktig mann likevel. Anonymkode: 25cb4...d00 Klart du har. Er ikke verdier på gaver det handler om. 1
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #14 Skrevet 17. desember 2016 http://www.chanel.com/en_US/fashion/products/handbags/g.cruise-2016-17.c.17C.html Du kan også gå inn i en vanlig veskebutikk. De har ofte alt mulig av merker der, og det kan godt være at de har channel
Thyra Skrevet 17. desember 2016 #15 Skrevet 17. desember 2016 2 minutter siden, JenniferA skrev: http://www.chanel.com/en_US/fashion/products/handbags/g.cruise-2016-17.c.17C.html Du kan også gå inn i en vanlig veskebutikk. De har ofte alt mulig av merker der, og det kan godt være at de har channel Neppe.. 4
ashera Skrevet 17. desember 2016 #16 Skrevet 17. desember 2016 2 minutter siden, JenniferA skrev: http://www.chanel.com/en_US/fashion/products/handbags/g.cruise-2016-17.c.17C.html Du kan også gå inn i en vanlig veskebutikk. De har ofte alt mulig av merker der, og det kan godt være at de har channel Nei, det kan ikke godt hende. Chanel-vesker selges ikke i vanlige veskebutikker. 8
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #17 Skrevet 17. desember 2016 1 minutt siden, ashera skrev: Nei, det kan ikke godt hende. Chanel-vesker selges ikke i vanlige veskebutikker. Så det er kun i spesialbutikker...? Okey , da ville jeg ha bestillt vesken fra nettet
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #18 Skrevet 17. desember 2016 4 timer siden, JenniferA skrev: Så det er kun i spesialbutikker...? Okey , da ville jeg ha bestillt vesken fra nettet Kan ikke bestille den ny på nett fra butikken. Anonymkode: 1bb61...893 2
JenniferA Skrevet 17. desember 2016 #19 Skrevet 17. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke bestille den ny på nett fra butikken. Anonymkode: 1bb61...893 Må vel være mulig å bestille den fra nettet ?... huffda
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #20 Skrevet 17. desember 2016 I og med at det ikke er noen Chanel-butikk i Norge og det er såpass kort tid til jul er nok TS sin beste sjanse til å ordne julegave til kona i år å bestille en tur til f. eks. London eller Paris. Billettene legges under treet, når dere kommer fram tar du henne med til Chanel butikken og lar henne velge selv. Anonymkode: a1975...909
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå