Fredsmegleren Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Nå har jeg bakt julekaker, hørt på julemusikk, sett julefilmer, gått rundt i sentrum og snust på julepyntede butikkvinduer, smått forsøkt å pynte til jul hjemme, men ingenting ser ut til å hjelpe. Ute er det mildt og regn, med andre ord så kunne jeg like gjerne trodd at det var oktober eller februar for den saks skyld. Hva er det folk pleier å gjøre for å få julestemning?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Juleblomster, julegardiner, kongerøkelse og pyntet juletre med lys gjør det for meg her hjemme Anonymkode: dd5df...507
Arkana Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Lukten av svibler, bake kaker, pakke julegaver, ha julekalender, høre på julemusikk i bilen, se på julefilmer.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Må man ha julestemning da? Anonymkode: f2b03...cbe
Fredsmegleren Skrevet 15. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må man ha julestemning da? Anonymkode: f2b03...cbe Akkurat nå er jeg ikke "emosjonelt" forberedt på jul i det hele tatt, julaften kunne like gjerne vært for 2 måneder siden. Er flott å være litt med når man går rundt juletreet istedenfor å surmule
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #7 Skrevet 16. desember 2016 Lurer på det samme. Har vært innlagt hele adventstiden. Kun første lyset i lysestaken har vært tent. Resten av advent har jeg vært her, og ser ikke ut til å få komme hjem til jul. Egentlig trodde jeg ikke at jeg kom til å være her når jula kom, så å begynne å måtte forholde seg til jula likevel er veldig rart og vanskelig. Hører på rolig julemusikk da. Det er da noe? Også juleskinke. Det pleier i alle fall å gi julestemning. Anonymkode: 67425...2fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå