AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Del Skrevet 15. desember 2016 Hei☺ Vi skal bygge hus, å skal ha store "moderne" vinduer i stuen. mønt himling oppe og store vinduer der også som går fra hulv til tak. Jeg har alltid ønsket meg profilerte lister å lurer på hvordan andre har de når de har store vinduer og listverk i tak, gulv , runt dør og vinduer? gi meg gjetne bilder eller råd om hvordan du har de! ☺ Jeg har på følelsen av at enkle lister runt dør og vindu, og profilert list i tak og gulv kan gå? eller? Anonymkode: 559ef...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 15. desember 2016 #2 Del Skrevet 15. desember 2016 Vi har glatte lister rundt vinduer og verandadører, og profilerte lister rundt andre dører. Profilerte lister i tak og på gulv. Jeg tror det hadde blitt litt mye med profilerte lister rundt vinduene også, men det går sikkert Jeg elsker profilerte lister selv om jeg vet mange helst vil ha listefritt. Syns det blir mye koseligere med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 15. desember 2016 #3 Del Skrevet 15. desember 2016 Synes det et penest med enkle, slette lister tull slike vinduer. Enten listefritt, ganske smale lister eller brede lister. Jeg liker ikke profilerte lister. Skal alle andre vinduer ha profilerte lister, blir det kanskje best med det, men jeg synes det (nesten alltid) er stilkræsj inntil store, moderne vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 19. desember 2016 #4 Del Skrevet 19. desember 2016 Nesten alle vinduene våre går fra tak til gulv, og har vanlig slette lister. Hadde jeg kunnet velge, hadde jeg valgt listefritt, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 20. desember 2016 #5 Del Skrevet 20. desember 2016 Jeg har funkishus og listefritt på alle vinduer og tak. Tidligere bodde jeg i gammel sveitservilla. Da hadde jeg profilerte. Men vinduene i sveitservilla passer til det, synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå