AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Jeg som elsker alt som har med jul å gjøre. Jeg er typen som pynter alt unntatt juletre 1 desember, hører på masse julemusikk og ja, jeg elsker alt med julen. I år derimot..Jeg er veldig syk. Er innlagt og vet ikke om jeg slipper ut før jul. Hvis de ikke tror på at jeg ikke vil skade meg midt i jula så blir jeg vel her da? Ikke at jeg har lyst til å feire jul, men har ikke lyst til å være her heller. Det er så rart å se på Facebook etc. Hvordan livet går sin gang for alle andre, mens jeg er stuck i et vakuum hvor det handler om sykdom og hvor jeg ikke en gang har frihet til å gå meg en tur. Ikke har jeg noe håp for neste jul heller. Måtte bare få det ut. Blir gal av at familie etc. Sier at julefølelse kommer, om ikke i år, men til neste år osv. Veldig vanskelig å forholde seg til for en person som ikke ser noen framtid lenger. Anonymkode: db5a2...a5a
Rumle Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Føler med deg, og forstår at det kjennes vanskelig. Men du, selv om ting er veldig vanskelig akkurat nå, kan du kanskje prøve å gjøre det beste ut av det uansett. Om du må være innlagt, så er det jo fordi du trenger hjelp, og kanskje det kan bli en bedre opplevelse enn du tror, tross alt? Du kan stadig høre masse julemusikk, se julefilmer, få besøk av familien, og prøve å finne fine ting i dagene likevel? Kanskje får du til og med et helt annet perspektiv på julen, slik at du i etterkant faktisk vil være glad for å ha opplevd det. Hvem vet? Ingenting er gitt, ikke for noen av oss. Jeg gleder meg ikke til jul i år heller, og jeg har hatt en del tøffe år bak meg, hvor jeg ikke har fått gjort alt jeg egentlig ønsker, så jeg forstår virkelig at dette ikke er lett. Men, selv om livet er vanskelig kan vi heldigvis alltid prøve å gjøre det beste ut av den situasjonen vi til en hver tid er i - selv bittesmå ting kan faktisk gjøre stor forskjell. Jeg håper du får en god jul, uansett hvor du er. Et øyeblikk om gangen 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 8 minutter siden, Rumle skrev: Føler med deg, og forstår at det kjennes vanskelig. Men du, selv om ting er veldig vanskelig akkurat nå, kan du kanskje prøve å gjøre det beste ut av det uansett. Om du må være innlagt, så er det jo fordi du trenger hjelp, og kanskje det kan bli en bedre opplevelse enn du tror, tross alt? Du kan stadig høre masse julemusikk, se julefilmer, få besøk av familien, og prøve å finne fine ting i dagene likevel? Kanskje får du til og med et helt annet perspektiv på julen, slik at du i etterkant faktisk vil være glad for å ha opplevd det. Hvem vet? Ingenting er gitt, ikke for noen av oss. Jeg gleder meg ikke til jul i år heller, og jeg har hatt en del tøffe år bak meg, hvor jeg ikke har fått gjort alt jeg egentlig ønsker, så jeg forstår virkelig at dette ikke er lett. Men, selv om livet er vanskelig kan vi heldigvis alltid prøve å gjøre det beste ut av den situasjonen vi til en hver tid er i - selv bittesmå ting kan faktisk gjøre stor forskjell. Jeg håper du får en god jul, uansett hvor du er. Et øyeblikk om gangen Takk for fint svar. Det eneste jeg vet er at det kan være mulighet for permisjon, men det kommer an på tilstanden de neste dagene. Håper du også får en fin jul. Anonymkode: db5a2...a5a 1
Rumle Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for fint svar. Det eneste jeg vet er at det kan være mulighet for permisjon, men det kommer an på tilstanden de neste dagene. Håper du også får en fin jul. Anonymkode: db5a2...a5a Så bra Og tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå