Gå til innhold

Bruker dere body?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver klær til julebord med jobben i kveld. Kjøpte meg en body på eger i går i sort, litt tynt stoff og med litt blonder, men ikke av typen sexy undertøy. Tenkte å ha den som en topp i dag med en gjennomsiktig chiffontopp over. Et knelangt skinnskjørt, sorte stay-ups og høye pumps.

Høres det greit ut? Er det innafor å bruke body som topp?

Anonymkode: 51f5a...a18

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det ikke selv, syns det er et fryktelig upraktisk plagg for voksne. Jeg mener at det likevel bør være helt greit å bruke, sålenge det ikke synes at det er en body. Altså hvis folk du møter kan se den biten som kneppes i skrittet er det tacky. Hvis det like gjerne kan være en topp stappet oppi skjørt eller bukse har det da vel ingenting å si?

Skrevet

Jeg bruker body ofte! Elsker det, for da slipper jeg å fryse sånn på midjen (uten at jeg går med veldig korte topper altså...jeg er bare ekstra frysen akkurat der :ler: ). Bruker dem både til hverdags og til fest. Body til skjørt er veldig fint. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Det må være upraktisk om man har veldig hastverk for å komme på do. 

Anonymkode: 37ebb...9d4

• Liker 2
Skrevet

Jeg eeeeelsker det plagget! De variantene som et litt tykkere i stoffet bruker jeg mye om dagen, da det holder nedre delen av ryggen dekket og varm. Er litt frysen der, slik som @*Maja* (det hender til og med at jeg bruker dem under pyjamasen! Über sexy! :fnise:

De mer fest fine er supre med bukser (har to yngre barn, og da er det greit à ha noe som dekker trusen, da man bøyer seg i de merkeligste vinkler!), og like fine under kjoler med dyp utringning!

Upraktisk? Litt granne, men pluss-sidene veier fullstendig opp :rodmer: 

Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)

Elsker body! Veldig fint når man har smal midje.

Endret av MadameDeRosa
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må være upraktisk om man har veldig hastverk for å komme på do. 

Anonymkode: 37ebb...9d4

Veldig upraktisk vil jeg ikke si det er. Bodyene mine har trykknapper og da er det bare å røske dem opp. Nå har jeg riktignok bare bodyer med trykknapper, men kan ikke helt se for meg at det finnes noen andre alternativer? Det hadde i så tilfelle vært veldig upraktisk. :lol: 

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, *Maja* skrev:

Veldig upraktisk vil jeg ikke si det er. Bodyene mine har trykknapper og da er det bare å røske dem opp. Nå har jeg riktignok bare bodyer med trykknapper, men kan ikke helt se for meg at det finnes noen andre alternativer? Det hadde i så tilfelle vært veldig upraktisk. :lol: 

Borre-lås? Glide-lås? Henge-lås? ^^

Skrevet
5 timer siden, metempsychosis skrev:

Borre-lås? Glide-lås? Henge-lås? ^^

:ler: Hengelås, ja.

Borrelås ser jeg for meg at ryker opp av seg selv. Og glidelås...tenk om saker og ting kommer i klem :haar:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...