AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #1 Skrevet 15. desember 2016 Prøver klær til julebord med jobben i kveld. Kjøpte meg en body på eger i går i sort, litt tynt stoff og med litt blonder, men ikke av typen sexy undertøy. Tenkte å ha den som en topp i dag med en gjennomsiktig chiffontopp over. Et knelangt skinnskjørt, sorte stay-ups og høye pumps. Høres det greit ut? Er det innafor å bruke body som topp? Anonymkode: 51f5a...a18 2
Kvist Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Bruker det ikke selv, syns det er et fryktelig upraktisk plagg for voksne. Jeg mener at det likevel bør være helt greit å bruke, sålenge det ikke synes at det er en body. Altså hvis folk du møter kan se den biten som kneppes i skrittet er det tacky. Hvis det like gjerne kan være en topp stappet oppi skjørt eller bukse har det da vel ingenting å si?
*Maja* Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 Jeg bruker body ofte! Elsker det, for da slipper jeg å fryse sånn på midjen (uten at jeg går med veldig korte topper altså...jeg er bare ekstra frysen akkurat der ). Bruker dem både til hverdags og til fest. Body til skjørt er veldig fint. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Uten at Lene Orvik på noe vis fremstår som noe mote-ikon .... , så jeg her om dagen at hun bruker body; http://www.leneorvik.no/2016/12/11/partycollection/ Anonymkode: 51f5a...a18
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 Det må være upraktisk om man har veldig hastverk for å komme på do. Anonymkode: 37ebb...9d4 2
metempsychosis Skrevet 15. desember 2016 #6 Skrevet 15. desember 2016 Jeg eeeeelsker det plagget! De variantene som et litt tykkere i stoffet bruker jeg mye om dagen, da det holder nedre delen av ryggen dekket og varm. Er litt frysen der, slik som @*Maja* (det hender til og med at jeg bruker dem under pyjamasen! Über sexy! ) De mer fest fine er supre med bukser (har to yngre barn, og da er det greit à ha noe som dekker trusen, da man bøyer seg i de merkeligste vinkler!), og like fine under kjoler med dyp utringning! Upraktisk? Litt granne, men pluss-sidene veier fullstendig opp
Gjest MadameDeRosa Skrevet 15. desember 2016 #7 Skrevet 15. desember 2016 (endret) Elsker body! Veldig fint når man har smal midje. Endret 15. desember 2016 av MadameDeRosa
*Maja* Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må være upraktisk om man har veldig hastverk for å komme på do. Anonymkode: 37ebb...9d4 Veldig upraktisk vil jeg ikke si det er. Bodyene mine har trykknapper og da er det bare å røske dem opp. Nå har jeg riktignok bare bodyer med trykknapper, men kan ikke helt se for meg at det finnes noen andre alternativer? Det hadde i så tilfelle vært veldig upraktisk. 1
metempsychosis Skrevet 15. desember 2016 #9 Skrevet 15. desember 2016 25 minutter siden, *Maja* skrev: Veldig upraktisk vil jeg ikke si det er. Bodyene mine har trykknapper og da er det bare å røske dem opp. Nå har jeg riktignok bare bodyer med trykknapper, men kan ikke helt se for meg at det finnes noen andre alternativer? Det hadde i så tilfelle vært veldig upraktisk. Borre-lås? Glide-lås? Henge-lås? ^^
*Maja* Skrevet 15. desember 2016 #10 Skrevet 15. desember 2016 5 timer siden, metempsychosis skrev: Borre-lås? Glide-lås? Henge-lås? ^^ Hengelås, ja. Borrelås ser jeg for meg at ryker opp av seg selv. Og glidelås...tenk om saker og ting kommer i klem 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå