Gå til innhold

Før elle etter dusj - hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hopper dere i morgenkåpen/kimono før dusj ? Er dette uhygenisk etter nattens svette slik at den ikke lenger er ren? 

Eller går dere rett fra seng til dusj så i morgenkåpe?

Har ikke helt skjønnt funksjonen og hva som er vanlig 

Anonymkode: fd78b...15f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter. Det er det som er kosen med å ha morgenkåpe etter min mening.

Anonymkode: 2635c...95a

Skrevet

Når har man tid til å kabbe rundt i morgonkåpe egentlig? 😱

Anonymkode: a4e5e...999

• Liker 2
Skrevet

Har ikke morgenkåpe 

Anonymkode: 4e263...76b

Skrevet

Jeg bruker morgenkåpe ekstremt sjeldent, men hvis jeg først skal bruke den så er det etter dusj.

Skrevet

Bruker den fra soverommet til badet og tilbake. Om den er ren? Spiller det noen rolle den lille stunden? 

Anonymkode: fd74c...dfb

Skrevet (endret)

Jeg bruker aldri morgenkåpe. Dessuten dusjer jeg stort sett alltid om kvelden rett etter at ungene er i seng, da tar jeg på meg en pysjamas e.l. som brukes de siste timene før jeg legger meg. Når jeg dusjer om morgenen går jeg rett fra seng til dusj og så i vanlige klær.

Endret av Arkana
Gjest Notatboka
Skrevet

Før dusj. Etter dusj kler jeg jo på meg.

Skrevet

Jeg bruker morgenkåpe fast, men ikke for å tørke meg eller noe. Jeg kler av meg på badet om kvelden, og går da i morgenkåpe til soverommet. På morgenen tar jeg på meg morgenkåpa, og bruker den til jeg skal kle på meg eller dusje. Eller så har jeg dusjet på kvelden, morgenkåpebruken har ingenting med dusjing å gjøre :) Spiser frokost og drikker kaffe i morgenkåpe, tar den av når jeg skal ha på klær, uansett om det er dusj med i bildet. 

Anonymkode: 6156c...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...