Gå til innhold

Hvordan skaffe seg en pulekompis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i midten av 20 årene og har nesten ingen erfaring med sex fra tidligere. Jeg er veldig usikker og sjenert av meg, så ons er ikke et alternativ. Jeg trenger en fyr som er god, snill og får meg til å føle meg trygg. Jeg har ikke lyst på et varig forhold, men kunne trengt en venn med visse fordeler. Hvor skaffer man en sånn fyr? 

Han jeg datet for litt siden var en sånn fyr, men det skjærte seg... Nå savner jeg sexen og kosen mest av alt...

Anonymkode: 669b1...a02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukker, chat.no? Mange hyggelige folk på begge stedene 

Skrevet

Det vil jo ikke være et ons om dere møtes igjen :) Jeg traff min forrige helt tilfeldig ute på byen midt i uka. Vi kom i snakk, utvekslet telefonnumre og så gikk det videre derfra. Signaliserte og sa i fra hva jeg var ute etter ganske raskt. Om du ikke er komfortabel med noe ala dette, må det jo nesten bli tinder eller noe lignende. 

Skrevet

Sender deg PM :)

Anonymkode: e08fb...5de

Skrevet

Jeg er akkurat som deg, men siden hun dumpet meg hadde jeg ikke lyst på sex lenger. Hun var den første og den siste jenta jeg truffet, jeg har blitt liksom ensom nå.

Har du lyst å bli kjent? 

Skrevet

Jeg vil anbefale Tinder/Happn. Fungerer veldig bra. Anbefaler deg å ikke si du er interessert i en sexvenn helt med en gang. Prat litt med typen og finn ut om han virker oppegående og ålreit. Dessverre fryktelig mye rart. Jeg kommer over mange spesielle jenter. Antar at dere jenter kommer over enda flere snåle mannfolk.

Evt er det noen som har funnet seg både en og to partnere her på Kvinneguiden. Egentlig ikke stedet for det, men plutselig finner noen kontakten over PM ;) 

Skrevet

Håper ikke folk misforstår meg her. Jeg er uerfaren og trenger en person som jeg kan føle meg trygg med. Jeg vil ha en som ivaretar og anerkjenner mine behov. Veldig redd for å ende opp med en som setter seg selv i sentrum. 

Skrevet

Du trenger en sugardaddy! ;)

Anonymkode: a0389...900

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke folk misforstår meg her. Jeg er uerfaren og trenger en person som jeg kan føle meg trygg med. Jeg vil ha en som ivaretar og anerkjenner mine behov. Veldig redd for å ende opp med en som setter seg selv i sentrum. 

Du er nå ikke helt uerfaren siden du alt har hatt sex og forhold...bare husk at du også må ivareta og anerkjenne din(e) partners behov og ikke bare dine egne...og vær mye heller mer redd for å sette deg selv i sentrum..for egoisme er ingen dyd i noen slags forhold...Det går begge veier.

Anonymkode: f6d63...eb6

Skrevet

Da er en pulekompis en dårlig ide ts. En pulekompis er ikke en omsorgsperson.

Anonymkode: e2972...17f

Skrevet
På 15.12.2016 den 2.23, AnonymBruker skrev:

Sender deg PM :)

Hvem sender du PM sa du?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, jabx skrev:

Hvem sender du PM sa du?

Nei jeg mente at jeg skal sende henne PM om hun vil det, men jeg fikk ingen svar. Fordi jeg er akkurat som henne og vil helst møte noen som kan føle meg liksom trygg og stole på.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du føler du er veldig uerfaren og sårbar ville jeg muligens være litt skeptisk til å inngå noe FF-forhold. Da bør du i alle fall ha møtt han noen ganger og snakket mye med han om dette.

Hadde jeg vært deg ville jeg ha funnet noen her på KG eller at annet sted der du kan lese igjennom det de har skrevet tidligere. Det gir et godt innblikk i hvordan personen er, han han tenker, og om han kan være noe for deg. Så kan du prate med han. Legg han til på snapchat, og kanskje etter hvert så spør du om å få være venn på Facebook. Der får du mye informasjon :). Kanskje evt en telefonsamtale og.

Dette høres kanskje litt mye ut, men du høres ut som en forsiktig jente, som vet hva du vil ha, men som er avhengig av å finne noen å stole på. Ingen vil vel bli såret. I tillegg er det viktig at dere kan ta ting i eget tempo, slik at han kan vise deg ting. Kan du lærer det ene og det andre! :) Jeg har hatt et par sånne forhold før. Det har fungert veldig bra, men mest fordi vi har vært helt åpne og ærlige med hverandre hele veien. Hvis ikke tror jeg det går rett vest. Send gjerne en melding hvis du har noen spørsmål :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...