AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 Hva betyr sexy? Jeg vil ikke ha eksempler på sexy personer, men forklaring på hva det vil si å være sexy, og hva det vil si å finne noen sexy. Anonymkode: 5c1cd...1d1
Gjest Axl Rose Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 (endret) Sexy for meg = Jeg vil ha sex med de! Så det betyr det. Endret 14. desember 2016 av Axl Rose
Saphyria Skrevet 14. desember 2016 #3 Skrevet 14. desember 2016 Sitat sexy sexy ('seksɪ) adjektiv seksuelt tiltrekkende; utfordrende en sexy person en sexy kjole That.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #4 Skrevet 14. desember 2016 Så "han/hun er sexy" betyr "jeg vil ha sex med personen"? Og å kle seg sexy eller prøve å være sexy, er å ville at andre skal finne deg seksuelt tiltrekkende/ville ha sex med deg? Anonymkode: 5c1cd...1d1
solmåneogstjerner Skrevet 14. desember 2016 #5 Skrevet 14. desember 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så "han/hun er sexy" betyr "jeg vil ha sex med personen"? Og å kle seg sexy eller prøve å være sexy, er å ville at andre skal finne deg seksuelt tiltrekkende/ville ha sex med deg? Anonymkode: 5c1cd...1d1 Ja
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #6 Skrevet 14. desember 2016 Ok, takk. Anonymkode: 5c1cd...1d1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #7 Skrevet 15. desember 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Så "han/hun er sexy" betyr "jeg vil ha sex med personen"? Og å kle seg sexy eller prøve å være sexy, er å ville at andre skal finne deg seksuelt tiltrekkende/ville ha sex med deg? Anonymkode: 5c1cd...1d1 Men for å presisere: Det behøver ikke å være noen intensjon om handling her. Det er mange jeg synes er sexy som jeg likevel ikke ligger med. Og man kan fint like å kle seg sexy uten at man har planer om å sex den kvelden. Anonymkode: e33c6...4ae 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 For meg går det på utstråling, væremåte og stil, mer enn hvor visuelt vakker en person er. Å si at noen er pen/kjekk trenger overhode ikke bety at de er sexy. Glimt i øyet, lurt smil, bra antrekk, selvsikker gange, osv. Anonymkode: 775ae...830 2
*Maja* Skrevet 15. desember 2016 #9 Skrevet 15. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For meg går det på utstråling, væremåte og stil, mer enn hvor visuelt vakker en person er. Å si at noen er pen/kjekk trenger overhode ikke bety at de er sexy. Glimt i øyet, lurt smil, bra antrekk, selvsikker gange, osv. Anonymkode: 775ae...830 Veldig enig! Det trenger ikke være den fineste personen i rommet som er den som er mest sexy. Altså, det skader jo ikke å være fin å se på altså, men... Man blir ei heller automatisk sexy av å kle seg utfordrende. Mange jenter tror at slutty = sexy, og det er langt fra min versjon av sexy ihvertfall. Jeg synes for eksempel det er mye mer sexy å vise hele ryggen enn å ha utringning ned til navlen. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #10 Skrevet 26. desember 2016 Hva betyr det hvis en ting, eller "noe", er sexy, da? Anonymkode: 5c1cd...1d1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #11 Skrevet 26. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr det hvis en ting, eller "noe", er sexy, da? Anonymkode: 5c1cd...1d1 Da snakker du med en player som prøver å lede underbevisstheten din til å tenke på sex Anonymkode: 4de69...5b9
boblevann Skrevet 26. desember 2016 #12 Skrevet 26. desember 2016 Sexy for meg = seksuelt attraktivt. Når jeg kler meg sexy kler jeg meg slik at kjæresten skal ønske å ha sex med meg. Hvis jeg ser en mann som er sexy, betyr det at personen er estetisk fin og se på, og tenner meg seksuelt. Det er min tolkning. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #13 Skrevet 26. desember 2016 En sexy mann er for meg en maskulin mann. Ikke for ung. En som ser sterk og kanskje litt skummel ut. Men som er snill likevel. Høy, bredskuldret, hårete kropp, ubarbert, ikke for jålete. Alt dette er sexy, men en mann trenger ikke se slik ut for å være sexy. Viktigst er utstrålingen. Anonymkode: d5157...702
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #14 Skrevet 26. desember 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da snakker du med en player som prøver å lede underbevisstheten din til å tenke på sex Anonymkode: 4de69...5b9 Hehe, men jeg tenkte mer på hvis noen sier at noe er sexy. Ikke at de sier det til meg. Men mer at "noe" er sexy enn "noen." F.eks "håndball er sexy." Uten at det menes håndballspillerne, men sporten. Hva betyr det? Dette er kun et eksempel, ingen har sagt det til meg og derfor kan jeg ikke spørre de som måtte mene det heller. Spør heller her, om noen vet? Anonymkode: 5c1cd...1d1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #15 Skrevet 26. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, men jeg tenkte mer på hvis noen sier at noe er sexy. Ikke at de sier det til meg. Men mer at "noe" er sexy enn "noen." F.eks "håndball er sexy." Uten at det menes håndballspillerne, men sporten. Hva betyr det? Dette er kun et eksempel, ingen har sagt det til meg og derfor kan jeg ikke spørre de som måtte mene det heller. Spør heller her, om noen vet? Anonymkode: 5c1cd...1d1 Jeg forstår hva du mener. Mitt svar er akkurat det samme. Anonymkode: 4de69...5b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå