Gå til innhold

Ukjent merke for meg Bumble & Bumble

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Erfaringer med dette merket?

Har lyst til å prøve Bumble and bumble men siden jeg aldri har sett eller hørt om det her til lands så blir jeg med en gang litt skeptisk :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Mange av verdens beste merker innenfor hår og hudpleie selges ikke i Norge. Bumble and Bumble er ett av dem (dessverre).

Ta en titt på hjemmesiden deres her

Rettelse: Bumble and Bumble finnes i noen få salonger i Oslo og Bergen. Du finner store locator på hjemmesiden.

Skrevet

Bumble & Bumble er litt av en kjendis-produkt. 5 år siden var det siste skryt i blant kjendiser, men det var meste bare oppskryt. Har ikke hørt så masse positivt egentlig. Her er linken til noen kritikk/anbefalinger fra Makeup Alley...

http://www.makeupalley.com/product/searchi...&GO.x=14&GO.y=7

Ut i fra det jeg fant, virker det som "Straight", "Super Rich Conditioner" og "Thickening Spray" fikk de mest positivt tilbakemeldinger.

Må nevner at jeg har aldri prøvd selv... :roll:

Skrevet

Bumble & Bumble anbefales på det varmeste! :-)

Jeg har brukt produktene deres i mange år og er veldig fornøyd. Prisen (i USA) er heller ikke verst med tanke på hvor drøye produktene er.

Jeg har ofte hodebunnsproblemer, men aldri når jeg bruker B&B!

Skrevet

Har blitt anbefalt bumble and bumble. Men hva slags andre produkter finnes det som er bra, men som vi (mener jeg :tunge1: ) ikke har hørt om?

Ser masse blandt annet, phyto, aveda osv på flere sider. Men jeg har heller aldri hørt om disse.

Så da blir det jo alltid til at man kjøper alle disse kjente produktene.

Skrevet

phyto tror jeg du får i norge, i det minste har det vært tilgjengelig. (steen&strøm)

Gjest Anonymous
Skrevet

De selger den på Hamar..Både shampo og styling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...