Gå til innhold

Kåret til Norges mest sexy mann - Hadde dere pult han jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, antbug skrev:

Nei, tusen takk. Ikke sexy.

Enig med deg.

Har ikke noe ønske om å ha sex med en kjendis. Men om jeg hadde hatt det hadde det kanskje vært han her:

qnfjsgs59.jpg

Anonymkode: fe8b2...e4e

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, kiselle skrev:

Herregud folkens!

Aksel Hennie er både kjekk og hyggelig. 

Han er kanskje hyggelig men finnes jo ikke kjekk. Har egentlig ikke sansen for han på noen som helst måte.:ph34r:

• Liker 3
Skrevet
57 minutter siden, kiselle skrev:

Kan dere med hånden på hjertet si at dere aldri har hatt dager og perioder i livet hvor noen andre har fått oppleve dere selv som rasshøl og det som verre er?

Så sant. Ingen klarer å være sprudlende og perfekte hele tiden.  

Anonymkode: 0da4d...4f6

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg.

Har ikke noe ønske om å ha sex med en kjendis. Men om jeg hadde hatt det hadde det kanskje vært han her:

qnfjsgs59.jpg

Han var ikke særlig attraktiv.

Skrevet
3 minutter siden, kiselle skrev:

Han var ikke særlig attraktiv.

Der ser du. Smak og behag. :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Der ser du. Smak og behag. :)

Ja jeg vet jo det. Men jeg sier nada om personlighet osv sant? :)

Skrevet
1 minutt siden, kiselle skrev:

Ja jeg vet jo det. Men jeg sier nada om personlighet osv sant? :)

Jeg kjenner ingen av disse, så vet ikke noe om personligheten.

Utifra bilder lander jeg så absolutt på Pål Sverre Hagen, Som er på bildet fra Kontiki, hvor han spiller Tor Heyerdal.

Skrevet (endret)

Morsomt..de fleste jentene her sier nei nei nei nei..han der er ikkno pen...han har så lite hår ass..og så lite kortvokst da..osv osv. Som om dere hadde hatt et fnugg av sjans på han? hehe. Nei her lukter det jantelov lang vei. Vi snakker her om en av tidenes norske skuespillere. En som har slått gjennom i Hollywood, deltatt i store blockbuster filmer, jobbet med Ridley Scott og er på fornavn med superkjendiser https://www.instagram.com/p/qyL8oOQzBl/ og reiser rundt i verden med privatfly.

Du greier ikke slå gjennom det syltrange nåløyet i Hollywood uten å ha en viss sjarme og selvtillitt (noe kvinner ofte faller for).

Anonymkode: 8233e...923

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for svar til spekulasjon
  • Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.tv2.no/underholdning/8801304/

Kvinnebladet Elle har kåret Axel Hennie til den mest sexy mannen i Norge. Hva sier dere jenter. Om dere fikk muligheten og tilbudet, ville dere latt Axel knulle dere?

Sher ikke vennen...

Anonymkode: 22a8c...224

Skrevet

Den latterligste tråden jeg har sett på lenge. Alle vet jo at slike kåringer er mest for morros skyld, og at smaken er som baken. At folk skal sitte å bedømme hvordan en person er er jo helt på vidda. La nå folk få slippe slike tråder, eller legg deg selv ut med navn og la folk kommentere deg isteden. Da er vel du neppe så tøff, TS. Aksel Hennie er vel som de fleste av oss, en mann som har mye godt med seg:) 

Skrevet

Hvis det skulle vært en norsk en jeg ville likt ... Finnes det noen? :P

Frank Kjosås er den eneste jeg kommer på.

Anonymkode: 22a8c...224

Skrevet

Vet ikke hvorfor men jeg liker ikke den mannen der :fnise:

Skrevet

Hadde lett tatt han😊 Alltid hatt sansen for den fyren der😉

Skrevet

Hell yes!

Anonymkode: 3e9d4...41b

Annonse
Skrevet

Noe, puler ikke menn fordi de er kåret til norges kjekkeste av Elle. Ingen av de på lista fant jeg spesielt attraktive/kjekke rent utseendemessig.

Anonymkode: 89b68...2c4

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.tv2.no/underholdning/8801304/

Kvinnebladet Elle har kåret Axel Hennie til den mest sexy mannen i Norge. Hva sier dere jenter. Om dere fikk muligheten og tilbudet, ville dere latt Axel knulle dere?

Jeg har vært sammen med en som var prikklik Axel, bortsett fra at han faktisk er mer attraktiv ;) 

Anonymkode: 6d887...a38

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke, og jeg har ikke tilfeldig sex heller. Synes ikke at han er så fryktelig kjekk, men jeg synes heller ikke at han er stygg. Uansett så er han vel ikke helt min type utseendemessig, liker bedre menn som har litt hår på hodet, og foretrekker stortsett mørke menn. Ellers så synes jeg vel at Hennie fremstår sympatisk nok i diverse intervjuer.

Skrevet

Ja, syns han er ganske hot. Iallefall til å være norsk kjendis, kan ikke komme på en eneste som er virkelig tiltekkende.

Anonymkode: 5bb73...74b

Skrevet

Har møtt Aksel mange ganger, han er en veldig morsom og hyggelig fyr og jeg har null problem med å forstå selve kåringen. Å være sexy handler om mer enn høyde og hårmanke, heldigvis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...