AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 En kamerat av meg oppdaget plutselig at han hadde profil inne på Hot or not. Han hadde trykt på en link til appen fra en forespørsel han hadde fått på Facebook. Må man ikke registrere seg for å få profil der? Jeg fikk forespørsel fra han på facebook og jeg som oppdaget at han hadde profil der. Appen virker grei den Men litt skummelt om man automatisk får profil der bare man er inne å kikker. Noen som kjenner til denne dating appen? Var noen kjekke karer der forresten Kanskje jeg rett og slett skulle sjekke den ut Anonymkode: 6ff28...074
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #2 Skrevet 15. desember 2016 Haha så Harry! Anonymkode: 2b8d9...f83
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #3 Skrevet 15. desember 2016 TS. her. Jo, muligens at siden er litt " Harry" har ikke sjekka den noe særlig mer ut. Men er det noen som kjenner til stedet og er det sånn at man automatisk får profil om man klikker seg inn på en forespørsel man får på FB? Anonymkode: 6ff28...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå