Gå til innhold

Harry, harry, harry

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig definisjonen på harry? Og hva er så galt med å være det?

Anonymkode: d00ba...1b3

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Ikke vet jeg men slutt å mobb meg ;)

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Er det Harry Potter du mener? Det er ingenting galt med Harry Potter altså :angry:

Skrevet
8 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Er det Harry Potter du mener? Det er ingenting galt med Harry Potter altså :angry:

Nei jeg lurer ikke på hva definisjonen på Harry Potter er. Lurer heller ikke på hva som er galt med å være Harry Potter. 

I følge enkelte er følgende, +mye mer, harry

• Dansebandmusikk
  • Campingferie
  • Charterferie
  • Svenskehandel
  • Joggebukse
  • Nå også svineribbe

Anonymkode: d00ba...1b3

Skrevet

Jeg er harry og jeg er stolt av det!

Har skjegg, tattoveringer, går i jeans... liker også camping. Enten på campingplass eller midt på fjellet så finner du meg i en fluktstol med en flaske whiskey. Drikker helst fra flasken. Kjører gammel bil og gammel motorsykkel. Har råd til nyere men de lever ikke opp til harry-standarden min. Svenskehandel er fint det, men der finner en ikke de skikkelige harryene, kun wannabees'ene. Joggebukse og sandaler det er ikke harry, det er smakløst. Skal en være harry så hvorfor ikke være blodharry? 😂

Anonymkode: 2523e...851

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Hehe, det morsomste er alle engelskmennene som blir fornærmet av det ordet. Det var ille nok da vi gjorde narr av prins Harry, men Harry Potter, han kødder du hvertfall ikke med!

Anonymkode: aeefd...bad

Skrevet

Tydelig flashing av penger i form av klær, tilbehør, bil, hus osv. De som faller innenfor dette er ofte såkalte "nyrike".

Skrevet
5 minutter siden, funginger skrev:

Tydelig flashing av penger i form av klær, tilbehør, bil, hus osv. De som faller innenfor dette er ofte såkalte "nyrike".

Nordmenn er veldig "nyrik russer" sett utenifra, så vi alle er vel harry.

Anonymkode: 62c2a...cea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...