Gå til innhold

Mobil bruk I svømmehall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du det er greit at voksne/barn sitter å bruker mobil på bassengkanten? Helt greit at hvem som helst kan ta bilde av deg på stranden, men igjen så er dette ute. Jeg synes det er ubehagelig mtp. Kamera, film og snapchat når en haug med yngre og eldre sitter å bruker telefonen på land. Filmer noen meg på bussen er jeg i hvert fall påkledd. Synes man burde hatt den rettigheten til å bade I full fred. Jeg tenkte ikke over det før jeg har opplevd de andre som sitter på kanten gjøre dette. Greit at garderoben skal være fri, men synes også hallen burde være dette også. Ikke at jeg den alle må snape osv, men tanken av å bli hengt ut I bassenget synes jeg er ubehagelig da jeg er like aktiv som barna med å gå fra basseng til basseng. Hoppe, ta sklie osv..

Mulig jeg er ego nå, men liker det fremdeles ikke. Vurdere å sende klage

Anonymkode: 4fc56...8ed

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er helt ekstremt at man ikke kan ta bilder av at man selv bader lengre. 

Skrevet

Hvis du ikke vil bli fotografert i badedrakt kan du kjøpe større badeklær. Jeg har sett flere bruke noe som går ned til knærne. Ligner på sykkelbukse. Ser ikke forskjellen med mobilbruk i basseng (både innendørs og utendørs) og på stranden. Du er jo likt kledd. På stranden har du gjerne enda mindre klær på (bikini) pga at du skal sole deg i tillegg. Du kan trøste deg med at mobilene ikke har så godt av den fuktige luften som er i svømmehaller :)

Anonymkode: 9ece4...587

Skrevet

Herregud, hvem i all verden er det som tar med mobilen inn i svømmehallen?? Hvordan i all verden får man badet og svømt når man har med seg mobilen liksom?

Anonymkode: 3a682...e86

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser flere foreldre tar med mobilen for å ta bilde av sine små og legge ut på facebook.

Og da er det IKKE gøyt å være linselus der du står med en litt for liten badedrakt og saggerumpe og hengepupper.

Anonymkode: 636df...b6e

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HerreguNoenvem i all versittegruen er det som tar med mobilen inn i svømmehallen?? Hvordan i all verden får man badet og svømt når man har med seg mobilen liksom?

Anonymkode: 3a682...e86

Det er foreldre og søsken som følger noen som bader. De sitter i Sittegruppe og langs benkene ved bassengene. 

Skrevet

Ja, men synes bassenget kunne vært mobilfritt. Stranden er vi ikke på hele året så og synes det er greit å lkunnevære ett sted uten disse duppedingsene. Folk har uansett bare godt av dey

Skrevet

Hadde med mobil i svømmehallen for ett par uker siden. Gikk å bar på lillebror, mens storebror og far badet. Filmet da storebror i bassenget. Det var lite folk og filmet kun han og pappaen. Må ærlig innrømme at tanken ikke slo meg at det kunne vere noen som ikke likte dette. Ble først oppmerksom på dette da min søster kommenterte det i ettertid. Jeg var jo ikke interessert i å filme noen andre enn min 2 år gamle sønn som ville bade. Bil påpeke at jeg ikke legger ut bilder av barna mine, men det kan jo ikke de vite. Kjenner jeg har litt dårlig samvittighet for filmingen i dag ja. 

Anonymkode: e8f15...b16

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...