AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 I dag begynte jeg å tenke litt..om jeg kanskje ikke respekterer kvinner og er et dårlig menneske? Om jeg er litt unormal? Jeg satt på biblioteket og leste, da jeg la merke til ei jente som satt foran meg reiste seg og gikk ut av leseområdet for så å komme tilbake. Når hun reiste seg så jeg hun hadde en fin rumpe og jeg tenkte umiddelbart hvor deilig det hadde vært å knulle denne. Ikke kjente jeg henne, ikke har jeg sett henne før, men der og da bare betraktet jeg henne som et objekt det hadde vært en drøm å knulle. Er jeg unormal? Kan da ikke være normalt å få slike tanker. Tviler på jenter kan komme med tilsvarende tanker i slike situasjoner? Anonymkode: 64303...b6c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 Du er ikke unormal og jeg tror heller ikke at du ikke har respekt for kvinner. Jeg tror at du kanskje er litt sexfiksert, men det er alt. Anonymkode: e4875...6c8 9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #3 Skrevet 14. desember 2016 Evt at du er veldig seksuelt frustrert? Anonymkode: 5de11...ad0 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #4 Skrevet 14. desember 2016 Det er ikke unormalt, nei. Hvis du ikke er i stand til å se kvinner som annet enn seksuelle objekter, så er det et problem. At du kan se dem som seksuelle objekter, gjelder så og si alle (heterofile) menn. Anonymkode: 2286f...8b3 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #5 Skrevet 14. desember 2016 Er du 16 eller ? Selvfølgelig er det normalt å ville knulle søte jenter. Hvis ikke ville menneskearten vært over og ut. JEg ser hele tiden jenter jeg vil knulle vettet ut av...men orker som regel ikke begi meg ut på den lange prosessen det er å få dem til sengs. Det har ingenting med respekt å gjøre. Jeg respekterer damer fra det øyeblikk jeg treffer dem til jeg penetrerer dem, og ofte lenge etterpå også! Anonymkode: 54240...e3f 8
Gorgonzola Skrevet 14. desember 2016 #6 Skrevet 14. desember 2016 Den dagen biologi og drifter sidestilles med manglende respekt er det på tide å avvikle likestillingen! Hey, hva med akkurat nå? 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #7 Skrevet 14. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du 16 eller ? Selvfølgelig er det normalt å ville knulle søte jenter. Hvis ikke ville menneskearten vært over og ut. JEg ser hele tiden jenter jeg vil knulle vettet ut av...men orker som regel ikke begi meg ut på den lange prosessen det er å få dem til sengs. Det har ingenting med respekt å gjøre. Jeg respekterer damer fra det øyeblikk jeg treffer dem til jeg penetrerer dem, og ofte lenge etterpå også! Anonymkode: 54240...e3f Anonymkode: 7889f...043 4
Gjest Axl Rose Skrevet 14. desember 2016 #8 Skrevet 14. desember 2016 Unormal nei? Du er bare en mann Helt normalt. Har ingenting med respekt å gjøre. Bare at hun ser deilig ut.
Gjest NorahLudoAllis Skrevet 14. desember 2016 #9 Skrevet 14. desember 2016 Jenter/kvinner tenker og sånn. Du mangler respekt når du snakker nedsettende til kvinner på bakgrunn av kjønn, bruker seksuelt degraderende termer, lar henne få se hva du tenker i situasjoner hvor hun ikke har bedt om det(et smil er hyggelig - men sultent blikk på lesesalen er feil timing), presser kvinner til å gå med på ting de egentlig ikke vil, genereltoppfører deg manipulativt eller handler på en måte som gjør at kvinner blir behandlet urettferdig. Det du gjorde på lesesalen er høyst normal atferd. Jeg kan lett ha en fantasi eller to om et menneske jeg ser avogtil på samme cafè - men jeg bruker ikke energi på å la ham få vite det sånn uten videre. Og det er vel kanskje ikke til å stikke under en stol at jenter får mye uønsket oppmerksomhet, så igjen: smil er hyggelig(eventuelt at du later som ingenting) - men akkurat på lesesalen er det også alt man holder seg til.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #10 Skrevet 14. desember 2016 Nei det er ikke noe galt i det så lenge du holder det for deg selv. Det er heller ikke noe galt av meg å tenke at "han der er sikkert en racer på å plukke bomull" når jeg ser en neger. Så lenge jeg holder det for meg selv. Anonymkode: b97e1...a38 1
Gjest lipgloss Skrevet 14. desember 2016 #11 Skrevet 14. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du 16 eller ? Selvfølgelig er det normalt å ville knulle søte jenter. Hvis ikke ville menneskearten vært over og ut. JEg ser hele tiden jenter jeg vil knulle vettet ut av...men orker som regel ikke begi meg ut på den lange prosessen det er å få dem til sengs. Det har ingenting med respekt å gjøre. Jeg respekterer damer fra det øyeblikk jeg treffer dem til jeg penetrerer dem, og ofte lenge etterpå også! Anonymkode: 54240...e3f Ehh dette var bare kvalmt å lese tenker da på de 2 siste linjene.
Ulla Ullsokk Skrevet 14. desember 2016 #12 Skrevet 14. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke noe galt i det så lenge du holder det for deg selv. Det er heller ikke noe galt av meg å tenke at "han der er sikkert en racer på å plukke bomull" når jeg ser en neger. Så lenge jeg holder det for meg selv. Anonymkode: b97e1...a38 Eh, sex er naturlig. Slaver er IKKE naturlig. Jeg fniste av sammenligningen, men den var jo ikke pen (jeg har litt mørk humor), og ihvertfall ikke relevant. Jeg kan tenke det samme om en mann, en flyktig tanke om av han hadde fine underarmer som jeg skulle likt å osv, så er det over når bussen kommer f eks. Helt normalt for begge kjønn! 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #13 Skrevet 14. desember 2016 Er du f.eks. en politiker som møter en kvinnelig motdebattant og velger å overse alt hun sier og heller sporer av ved å snakke om puppene hennes, da respekterer du ikke kvinner. Du har bare normal og sunn seksualdrift. Anonymkode: 82e12...368 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #14 Skrevet 15. desember 2016 Men herlighet, er ikke dette noe av det spennende her i verden, da? Å se et menneske, tenke "Helvete! Deg skulle jeg gjerne ligget med!"? Det er jo krydder i hverdagen. Respektløst blir det ikke før sier eller gjør noe respektløst. Tankene dine skal du få ha i fred uten dårlig samvittighet. Anonymkode: 6ce58...182 2
Gjest NorahLudoAllis Skrevet 15. desember 2016 #15 Skrevet 15. desember 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke noe galt i det så lenge du holder det for deg selv. Det er heller ikke noe galt av meg å tenke at "han der er sikkert en racer på å plukke bomull" når jeg ser en neger. Så lenge jeg holder det for meg selv. Anonymkode: b97e1...a38 Øhm......asså. Ikke sammenliknbart.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #16 Skrevet 15. desember 2016 2 timer siden, NorahLudoAllis skrev: Øhm......asså. Ikke sammenliknbart. Det er klart det er sammenlignbart. Begge tilfeller handler om å redusere og objektivisere andre mennesker til noen medfødte karakteristikker. Altså en form for dehumanisering på bekostning av individet. I det ene tilfellet kjønnsorganet, og det andre tilfellet hudfargen. Begge biologiske særtrekk, beheftet med mer eller mindre sosial relevans. Anonymkode: b97e1...a38 7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #17 Skrevet 15. desember 2016 Jeg er kvinne, og tenker innimellom mye verre ting om tilfeldige menn jeg får øye på. Syns ikke det er noe galt i det. Det problematiske er når noen setter sine egne lyster først og ikke tar hensyn til hva den andre personen finner ubehagelig, om det så er blikk, replikker eller hva man prøver seg på om man er så heldig å få dem i seng. Er jo heller ikke så sunt for ens egen del eller samfunnet som helhet om vi lar oss bli alt for opphengt i slike tanker, selv om vi ikke direkte handler på dem. Anonymkode: 44e2e...26c
Ulla Ullsokk Skrevet 15. desember 2016 #18 Skrevet 15. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er klart det er sammenlignbart. Begge tilfeller handler om å redusere og objektivisere andre mennesker til noen medfødte karakteristikker. Altså en form for dehumanisering på bekostning av individet. I det ene tilfellet kjønnsorganet, og det andre tilfellet hudfargen. Begge biologiske særtrekk, beheftet med mer eller mindre sosial relevans. Anonymkode: b97e1...a38 Klart det ikke er det! Vi er tiltrukket av hverandre fra naturens side! Det er ingen som er født med en dragning mot å piukke bomull! Ikke vær så idiotisk! 1
Gjest NorahLudoAllis Skrevet 15. desember 2016 #19 Skrevet 15. desember 2016 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er klart det er sammenlignbart. Begge tilfeller handler om å redusere og objektivisere andre mennesker til noen medfødte karakteristikker. Altså en form for dehumanisering på bekostning av individet. I det ene tilfellet kjønnsorganet, og det andre tilfellet hudfargen. Begge biologiske særtrekk, beheftet med mer eller mindre sosial relevans. Anonymkode: b97e1...a38 Jeg kommenterte på bakgrunn av TS sine tanker. At han kan tenne seksuelt på en kvinne uten å formidle dette til henne er ikke sammenliknbart med å tenke at en "neger er en racer på å plukke bomull". Det siste er definitivt rasistisk, TS sine tanker er ikke degraderende. Sex og lyst uten at man påfører noen uønsket oppmerksomhet er ikke nedsettende eller degraderende. Å tenke begrepet "neger" og i tillegg "han er en racer til å plukke bomull" kan jo være en form for "upassende tvangstanke" fordi man vet noe er tabu å si(det er det nok mange som gjør uten at de overhodet står for noe i nærheten av den type holdninger) - men om du synes tankene dine er festlige og holder det inni deg kun på bakgrunn av sosiale konvensjoner så er saken en annen. Det er forskjell på å tenke "jeg kunne tenkt meg å knulle den kvinnen fordi hun er deilig" og "jeg kunne tenkt meg å knulle den kvinnen fordi hun er deilig og det bryr meg ikke om hun hadde gjort motstand - hun er nok ei hore som fortjener det slik hun går kledd". For eksempel. Så: forskjell. Endret 15. desember 2016 av NorahLudoAllis
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #20 Skrevet 15. desember 2016 7 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Klart det ikke er det! Vi er tiltrukket av hverandre fra naturens side! Det er ingen som er født med en dragning mot å piukke bomull! Ikke vær så idiotisk! 4 minutter siden, NorahLudoAllis skrev: Jeg kommenterte på bakgrunn av TS sine tanker. At han kan tenne seksuelt på en kvinne uten å formidle dette til henne er ikke sammenliknbart med å tenke at en "neger er en racer på å plukke bomull". Det siste er definitivt rasistisk, TS sine tanker er ikke degraderende. Sex og lyst uten at man påfører noen uønsket oppmerksomhet er ikke nedsettende eller degraderende. Å tenke begrepet "neger" og i tillegg "han er en racer til å plukke bomull" kan jo være en form for "upassende tvangstanke" fordi man vet noe er tabu å si(det er det nok mange som gjør uten at de overhodet står for noe i nærheten av den type holdninger) - men om du synes tankene dine er festlige og holder det inni deg kun på bakgrunn av sosiale konvensjoner så er saken en annen. Det er forskjell på å tenke "jeg kunne tenkt meg å knulle den kvinnen fordi hun er deilig" og "jeg kunne tenkt meg å knulle den kvinnen fordi hun er deilig og det bryr meg ikke om hun hadde gjort motstand - hun er nok ei hore som fortjener det slik hun går kledd". For eksempel. Så: forskjell. Anonymkode: b97e1...a38
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå