dronningvinter Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 Våknet i natt av akutte smerter i øvre del av magen, rett under ribbeina. Ble liggende i fosterstilling i omtrent tre timer uten å få sove. Har vært vondt i hele dag, utenom når jeg sitter helt stille en stund. Frøs veldig da jeg våknet i natt (rommet mitt er varmt), og har i dag slitt med dårlig matlyst, hodepine og kvalme. Har opplevd dette to ganger før (sist gang er to år siden), men i dag har ikke smertestillende hjulpet som tidligere. Noe som vet hva dette kan være?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #3 Skrevet 14. desember 2016 Du bør gå til legen. Anonymkode: b9fca...edf 1
lillsunshine Skrevet 14. desember 2016 #4 Skrevet 14. desember 2016 Høres ut som det kan være gallesteinsanfall!
dronningvinter Skrevet 14. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2016 Nja, jeg har ikke noe stråling, og ingen plutselige anfall når det skjer - det er jevnt vondt hele tiden (siden det startet.) Satser på at det er borte i morgen - om ikke blir det en tur på legevakten. Takk, dere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå