Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er 12 dager over ikm, og testa negativ sist for en uke sida. Jeg vet ikke sikkert når eggeløsningen var, eller når mensen skulle komme da det er 9 mnd siden fødselen, og jeg ikke har kontroll på ting enda. Men ifølge appen så er jeg 12 dager over nå. Jeg har hatt mye menssmerter de to siste ukene, kvalm og uggen og veldig trøtt.. Blir jo ikke klok av dette :/ noen erfaringer? 

Anonymkode: 778f3...f96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny test nå. 

Anonymkode: 319af...e86

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ny test nå. 

Anonymkode: 319af...e86

Takk for svar. Jepp, har tenkt til det :)  Tenkte å kjøpe imorgen, bare lurer litt på erfaringer ang dette :) 

Skrevet

Er vel bare å ta en ny test. Er selv i samme prosess, bare at jeg ikke har tålmodighet til å vente mer enn en dag mellom hver test :fnise:

Anonymkode: 0abaf...aa6

Skrevet

Ny test når det er en uke siden sist er lurt. Kanskje ta deg en tur til legen? For min del har jeg opplevd veldig forsinket mens, men den kom. Måneden etter var den en dag for tidlig igjen.

Anonymkode: 4aa5f...ef3

Skrevet

Negativ test her om dagen, enda ikke noe mensen, men mye utflod enda og menssmerter ( som jeg hat hatt i flere uker nå) ..

Skrevet

Det var RFSU forresten..

Skrevet

Akkurat samme her også fremdeles, AB onsdag kl. 20:23  her. Merkelig :s 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat samme her også fremdeles, AB onsdag kl. 20:23  her. Merkelig :s 

Da vet du hvor frustrerende det er :o Vet jo ikke hva som skjer.. tror jeg får mensen hele tiden siden jeg har såå mye utflod, blir gal

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da vet du hvor frustrerende det er :o Vet jo ikke hva som skjer.. tror jeg får mensen hele tiden siden jeg har såå mye utflod, blir gal

Veldig frustrerende! Har tatt MANGE tester også og alle er negative. Tenker jeg må ringe legekontoret straks for å få målt hcg, er jo typisk min uflaks å være en av de som hcg ikke viser eller viser sent i urin :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...