Gå til innhold

Hjelp, jeg har blitt en bad-guy!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp blitt en bad guy!

Det er med skrekkblandet fryd jeg har oppdaget det.

Til nå har jeg vært den myke, rolige, stabile, fornuftige typen som alltid har tenkt på andre og sjelden hatt damer bortsett fra to halvlange forhold.

Men for noen måneder siden oppdaget jeg at jag holdt på å bli utnyttet av en dame. Hun dumpa meg regelrett. Vanlig reaksjon ville vært å knekke fullstendig. Men det som skjedde var at jeg ente opp på byen med noen kompiser og før jeg visste ordet av det hang det en ny dame rundt halsen på meg.

Jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle involvere meg i en damer på lenge, men ble likevel med henne hjem. Det ble min første one-night stand i en alder av snart 30!

Det som skjedde var at jeg var på byen dagen etter også, med samme innstilling. Nok en gang havnet jeg i klypa på en dame, men nøyde meg med å rote litt før jeg dro hjem.

Så skjer det merkelige. Ei dame på jobb prøver seg på meg i uka som kommer, helgen etter havner jeg på fest hvor kompisene mine ikke legger skjul på at jeg har vært en bad guy de siste ukene. Det ender med at jeg drar fra festen på nachspiel med to damer! Blir litt småhett med begge, men ikke noe "mer" fra min side.

De påfølgende månedene har vært et eneste stort damehelvete for meg. Blir kontaktet av nesten alle single damer jeg har hilst på den siste tida, og føler meg egentlig litt rar. Jeg er jo ikke en bad-guy, selv om det tydeligvis er det som har fått damene til å legge seg etter meg. Jeg har kjempedraget, noe jeg aldri har hatt før!

Hva skal jeg gjøre? Dette er ikke meg!!! Og de damene jeg tiltrekker meg er ikke den typen jeg kunne tenke meg å slå meg til ro med! Hvorfor!!! Hvorfor blir ikke damene tiltrukket av slik jeg er/var før? Jeg trives ikke som bad-guy. Har kjempeproblemer med å avvise damer på en sånn måte at de skjønner det. De blir nesten bare mer interessert. Hva skal jeg gjøre?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakar deg :roll:

Hva med å slutte å spille rollen som "bad-boy" og heller oppføre deg normalt, siden du påstår du egentlig er det??

Gjest Anonymous
Skrevet

Men har du forandret deg, da? Er det ikke bare at du har møtt et usedvanlig utvalg kvinner den siste tida? Jeg tror en del damer som er slik du beskriver gjerne prøver seg på "den ene og den andre", ikke bare bad-guys? Og det at du kanskje gir litt f for tida gjør deg ikke til en drittsekk. Men det gjør det kanskje lettere for damene å prøve seg uten å frykte for å knuse hjertet ditt...?

Skrevet

Problemet er at jeg ikke vil ha damer nå, men de svermer! Når jeg blir kalr for dame igjen så er jeg redd situasjonen snur, at jeg ikke er så attraktiv lenger.

Bekymringen min går på at damene er så hissig på disse bad-guy typen (som jeg også er nå).

At dette er tilfeldig tror jeg ikke. Har hatt sjangs på like mange damer de siste mpnedene som i hele mitt voksne liv til nå!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en lesbisk venninne som har tilsvarende problemer med menn. Det er vel bare det at alle vil ha det de ikke kan ha noe håp om å få?

Skrevet

Skjønte ikke dette helt... På hvilken måte er du en Bad Guy??? :klø:

Skrevet
Skjønte ikke dette helt... På hvilken måte er du en Bad Guy??? :klø:

Kanskje i sine egne drømmer....?

Skrevet

Kanskje i sine egne drømmer....?

:Nikke:

Noen som har forlest seg på bad-boy tråden.

Skrevet

:Nikke:

Noen som har forlest seg på bad-boy tråden.

Det kreves nemlig litt for å bli Bad asså! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror at damene svermer om deg fordi du ikke viser stor interesse for dem. Det er et vanlig fenomen blandt damer at de faller for menn som ikke ser ut til å bry seg særlig på damefronten.

Bortsett fra det så vil jeg anbefale deg å ikke utnytte situasjonen for mye. Den dagen du kommer over "den rette" kan hun kanskje ha problemer med å akseptere din fortid...

Skrevet
Jeg tror at damene svermer om deg fordi du ikke viser stor interesse for dem. Det er et vanlig fenomen blandt damer at de faller for menn som ikke ser ut til å bry seg særlig på damefronten.  

Bortsett fra det så vil jeg anbefale deg å ikke utnytte situasjonen for mye. Den dagen du kommer over "den rette" kan hun kanskje ha problemer med å akseptere din fortid...

Ganske vanlig blant gutta også kanskje??? :roll:

Skrevet

Du har ikke vunnet i lotto da, siden jentene svermer? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ganske vanlig blant gutta også kanskje??? :roll:

Jo helt sikkert det. Ble nå som det ble i innlegget, fordi det var damer vi snakket om.

Gjest sammer her!
Skrevet

Var som jeg skulle skrevet det selv gitt!

Ble også dumpet av en dame, men tok det nok litt hardere enn deg. Uansett tiden leger alle så og jeg har nå hodet over vannet. Men jeg har overhodet ikke lyst til å involvere meg med jenter og hva skjer?

Joda. Jeg vasser i tilbud fra jenter.

Konklusjonen må være at når de ser du ikker er så interessert så bare må de ha det. Akkurat som i melkereklamen;-)

Stå på bad guy, plutselig så møter du en som gjør deg kjempeforelsket og da kommer nice guy frem igjen.

Bare ikke å bli for nice da... De liker visst ikke det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jaja. Så bare nyt det. Greit å få prøvd seg litt før du slår deg ned. Det er greit å prøvekjøre noen sportsbiler før du kjøper en Volvo.

Skrevet

tror de er interesert fordi du egentlig ikke vil ha dem

de man ikke kan få er jo alltid mer interresant

Gjest Anonymous
Skrevet
tror de er interesert fordi du egentlig ikke vil ha dem

de man ikke kan få er jo alltid mer interresant

Nåja... Jeg vil aldri ha det jeg ikke får. Om jeg ikke kan få fyren sier jeg bare takk for meg.

Skrevet

En ulykke kommer sjelden alene, heter det. Kanskje det er slik med deg og damer også, eller generelt sett med det meste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...