Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Kor ofte vaska dokke egentlig BHane dokka???

Eg kan ivertfall bruke dei 3-4 daga før eg vaska dei..

Er så utrulig kjedelig å vaske for hand, og eg syns at bøylane blir benda uansett kor lite/masse det er i maskina og vaskepose eller ikkje....

I tillegg blir dei så stygge etter mange vask.. prøvde å klore en del BHar igår, men det funka dårlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig ikkje peiling...

Avogtil brukar eg en BH 2 dagar, slenger den ifrå meg på golvet og brukar den 2 dagar til når eg finne den igjen under alt rotet. Så delikat er eg!!

Syns ikkje BH er "ekkelt" å bruke fleire gongar, sånn som truse liksom!

Dessuten brukar eg sjelden BH heile dagen (brukar sportstopp på jobb).

Vaskar dei i maskina og det går heilt fint stort sett. :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vasker de alltid for hånd.

Funker ikke i maskinen rett og slett.

Selv bruker jeg en bh altfra 1 dag til en uke.

kommer ann på hva jeg har gjort.

henger de ofte på en knagg på badet for jeg bytter farge som med topp ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vasker mine for hånd men bytter hver dag fordi jeg liker at undertøyet passer til klærne. Har mange mange BH'er, skjønner ikke de kvinnene som bare har 2 eller 3 :)

Skrevet

Bruker de ca 2 ganger før de havner i vaskemaskinen. Vaskepose brukes kun til topper med detaljer (glitter el lign.) som kan falle av.

Skrevet
Bruker de ca 2 ganger før de havner i vaskemaskinen. Vaskepose brukes kun til topper med detaljer (glitter el lign.) som kan falle av.

Vasker du ikke BHer med vaskepose? Er du ikke redd vaskemaskinen skal gå i stykker?

Skrevet

Bruker BHene mine ikke mer en 2 ganger før vasking. Bruker alltid vaskepose jeg, og henger for å tørke....

Skrevet

Bruker 1 eller to dager (alltid truse og bh som hører sammen, men har to like truser til en bh i noen sett), vasker i maskin i vaskepose.

Skrevet
Avogtil brukar eg en BH 2 dagar, slenger den ifrå meg på golvet og brukar den 2 dagar til når eg finne den igjen under alt rotet. Så delikat er eg!!

Jeg er like "delikat" selv :hoho:

Men ellers så vasker jeg de enten for hånd eller hvis jeg er skikkelig lat, så legger jeg de i en sokk som skal i samme vask. Har gått bra det, til nå hvertfall :ler:

Skrevet

Samme her. :Nikke:

Skrevet

Vasker alle for hånd jeg.

Brues 3-4 ganger før de vaskes.

Skrevet

Vasker bh'ene i vaskepose i maskin - aldri hatt noe problemer med falming/deformering el.l. Bruker bh'en 3-4 dager, og tar alltid av bh'en når jeg bare er hjemme.

Skrevet

Bruker de to dager før de vaskes. Synes ikke det er spesielt ekkelt å bruke BH flere dager, men det har blitt en vane å bytte annenhver dag. Har mange BH'er, men føler ikke noe behov for å bytte oftere. Vasker alltid BH'er i vaskepose.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vakser dem i vaskepose i maskina.

Hvor ofte varierer. Har jeg blitt svett så vaskes den. Har jeg bare sittet rolig foran pc'en..brukes den lengre.

Skrevet

Jeg er like "delikat" selv :hoho:

Samme her,..

Jeg vasker den i den posen som følger med omo tabletter, mister vaskeposen min hele tiden.... Begynte faktisk å bruke vaskepose etter at jeg leste om det her på KG,...hadde skikkelig flaks, jeg tror samtlige spiler er på vei ut, så vaskepose-rådet kom til rett tid,...*pjuh*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...