keywey Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 Hei! Jeg bestilte et pledd med navn på fra etsy.com, men da det kom frem var navnet skrevet feil. Jeg sendte mail til selger, som sa hun skulle sende nytt pledd med en gang. Dette er to uker siden, og jeg har enda ikke mottatt pleddet mitt. Det er et tynt lite pledd så jeg går ut ifra at det er sendt som brev og uten sporing. Det burde jo ikke ta mer enn to uker selv om det er juletider (varen er langt under tollgrensa). Jeg har forstått at jeg ikke vil finne ut hvor sendingen er ved å kontakte posten iom. at jeg ikke har sporingsnummer, men hva kan jeg kreve av selger? Pleddet er en julegave, og jeg er redd det ikke vil rekke frem til jul om jeg ber om å få nytt tilsendt.. Kan jeg eventuelt be om ekspresspost og sporing om jeg betaler dette selv?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 Har du snakket med selger i det siste? Anonymkode: 072cb...90f
keywey Skrevet 14. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2016 Sist jeg hørte noe fra henne var da hun sa hun skulle sende pleddet mitt på ny med en gang! Da svarte hun ganske kjapt etter at jeg sendte henne mailen om at det var feil navn. Varen blir foresten sendt fra Irland.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #4 Skrevet 14. desember 2016 Mye pakker i denne tiden, også internasjonalt, hadde nok ventet en uke eller 2 til Anonymkode: 9fb97...53f
keywey Skrevet 14. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2016 hmm okei, tenkte at siden det sikkert er sendt som brev så burde det gå fortere? men da venter jeg litt til og krysser fingrene for at den dukker opp :-)
_popcorn_ Skrevet 14. desember 2016 #6 Skrevet 14. desember 2016 brev kan også bli stoppet/oppholdt i tollen. Jeg bestilte to pakker med filmer fra ebay i høst, bestilte dem samme dag fra samme land, dem ble sendt med en dags mellomrom, og kom fra med 3 uker mellomrom. Men du kan jo sende selger mail å spørre om når det ble sendt?
_popcorn_ Skrevet 14. desember 2016 #7 Skrevet 14. desember 2016 posten opererer forresten med følgende leveringstider på brev: A-post: Tidligst 2-6 dager i Europa og tidligst 4-8 dager til resten av verden B-post: Tidligst 4-10 dager i Europa og tidligst 10-14 dager til resten av verden.
keywey Skrevet 14. desember 2016 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2016 Takk for svar! Da slipper jeg vertfall å lure på om den er mistet i posten helt enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå