AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 Noen som har erfaringer med denne kremen for rosacea? Jeg var til legen i går og fortalte at jeg hadde fått fortalt av hudlege for noen år siden at jeg har seboreisk eksem. Har blitt mye bedre av å bruke fungoral jevnlig, men føler huden blir fort irritert og synes selv jeg fort får litt rosaakttig hud. (Kjæresten min synes ikke det er noe å snakke om så mulig det har gått meg litt til hodet). Spurte legen om hun så antydning til rosacea (for har hørt at sebore og rosaea er beslektet) og hun synes ikke det, men jeg kunne jo bare prøve rosex hvis jeg ville prøve. En annen som jobbet på apoteket som jeg spurte for noen måneder siden sa jeg ikke måtte bruke denne kremen hvis jeg ikke hadde rosacea? Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal stole på. Må man ha rosacea for å teste kremen? Anonymkode: a56ff...3b1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 Opp! Er det noen som har rosacea i det hele tatt her og som har erfaring med kremer som kan roe ned huden/dempe rosaskjær? Anonymkode: a56ff...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå