Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sikkert helt feil forum, men fant ikke noe passende!

Uansett! Jeg kjøpte noe på etsy.com som ble sendt fra Irland for to uker siden, og jeg har enda ikke fått det.. Verdien er på rundt 100kr og ble sannsynligvis sendt som brev (selger svarer ikke mail). Jeg har derfor ikke noe sporingsnr, sendingsnr eller noe. Vet at det er jul og at man må beregne litt lengre tid, men to uker er vel drøyt for noe som burde ta et par-tre dager? 

Så er det noen som har erfaring rundt dette, eller vet hva jeg kan gjøre for å finne pakken min uten sporingsnummer? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det dessverre ikke noe du kan gjøre. Uten sporing er det helt umulig å vite hvor i verden denne pakken befinner seg. Den kan være i Irland, den kan være i Norge eller et annet sted post evt mellomlander. 

Får du ikke tak i selger slik at denne kan sende ny vare sitter du igjen uten vare. 

Anonymkode: a4c36...cff

Skrevet

Siden selger ikke svarer, kan du kontakte Etsy og klage på denne selgeren

Skrevet

Okei, såå kjipt, men takk for svar :-)

Skrevet

To uker er ikke lenge å vente på en pakke fra Irland, spesielt på denne tiden av året.

Anonymkode: 13205...003

• Liker 4
Skrevet

Anonymkode: 68030...37b

Skrevet

Trenger jo ikke lage to tråder om det samme...

Anonymkode: f8149...a85

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg skulle fått pakke fra England i går, men den er fremdeles i en engelsk havneby. Heldigvis har jeg mulighet til å endre destinasjon, sånn at jeg kan få den i romjulen hjemme hos mamma eller pappa.

Skrevet
På 14.12.2016 den 12.31, Herr Heftig skrev:

Jeg skulle fått pakke fra England i går, men den er fremdeles i en engelsk havneby. Heldigvis har jeg mulighet til å endre destinasjon, sånn at jeg kan få den i romjulen hjemme hos mamma eller pappa.

Hvordan gjør du dette? :)

Gjest Herr Heftig
Skrevet
41 minutter siden, keywey skrev:

Hvordan gjør du dette? :)

Jeg bare føger sporingsnummeret fra epost over til UPS sine sider, også er det en stor knapp hvor det står (change destination).

Begynner å bli nervøs.

Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det samme akkurat nå, fra et engelsk firma. Men UK (og sikkert da også Irland) har visst ikke sporingsnummer på ting som standard, så firmaet sa det ikke kunne spores. Noen har det, men få. Så da sitter man og venter og håper ting kommer til jul...Det ble sendt 26. november.

Anonymkode: 04f16...7c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...