Gå til innhold

Madam Secretary

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet

Noen som bruker å følge med på denne serien? Sesong 3 starter på sumo 27 desember og på tv2 sikkert uka etter. Jeg gleder meg så mye :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med! Gleder meg masse til sesong 3 :)

Skrevet

Åh, nå ble jeg glad.  Liker serien skikkelig godt. Det kan av og til bli litt vel mye amerikansk-vellykket-familie-med-god-moral, men likevel en svært bra serie! 

Anonymkode: e1b70...a02

• Liker 1
Skrevet
På 12/14/2016 den 17.53, AnonymBruker skrev:

Åh, nå ble jeg glad.  Liker serien skikkelig godt. Det kan av og til bli litt vel mye amerikansk-vellykket-familie-med-god-moral, men likevel en svært bra serie! 

Anonymkode: e1b70...a02

Jeg syns det er forfriskende, fordi de ikke er sånn super-amerikanske (forstå meg rett liksom). De kan mer enn det som er rett foran nesa deres (et problem jeg personlig har opplevd med alt for mange amerikanere, de kan generelt lite om verden og ting utenfor deres egen lille sirkel), og konfliktene er ikke at en av dem er utro eller drittsegg. De er faktisk bare ... normale, liksom. Og hun har en mann som aldri blir sjalu eller prøver å ødelegge for kona si, han er bare stolt av henne. Men samtidig har han egen karriere og står opp for seg selv. Syns det er kjempedeilig å ha sånne folk på TV.

Jeg ELSKER Madam Secretary, gleder meg til det er tilbake på Sumo!

• Liker 1
Skrevet

Jeg og elsker den serien, litt småforelsket i ekteparet. Dem er bare helt herlig 😀😍

har ventet lenge på ny sesong! 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Jacklost
Skrevet

Så første episode nå, dette blir veldig spennende. Håper virkelig at Dalton får en ny periode :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...