AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #21 Skrevet 14. desember 2016 Merker jeg blir veldig nysgjerrig på de menneskene som tørr gjøre dette åpent. Skjønner de ikke hvordan de selv fremstår Anonymkode: 13099...781 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #22 Skrevet 14. desember 2016 Jeg kjenner iallefall ingen som holder på sånn! Hva slags merkelige skapninger har dere egentlig på vennelisten? Anonymkode: d9e04...cc9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #23 Skrevet 14. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner iallefall ingen som holder på sånn! Hva slags merkelige skapninger har dere egentlig på vennelisten? Anonymkode: d9e04...cc9 Det lurte jeg også på helt til en venn tagget sin samboer i et slikt bilde. Da var jeg nære på med slette-knappen. Anonymkode: 4ae96...1da 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #24 Skrevet 14. desember 2016 Heldgvis har jeg ikke sett noe sånt på veggen min i FB, så antar jo at de jeg har på vennelista ikke driver med sånt tull. Anonymkode: ab507...c5a
OppNedPåAlt Skrevet 14. desember 2016 #25 Skrevet 14. desember 2016 Jeg har en facebook venn som skrev en post om dette: "Bare så jeg har sagt det; Dersom jeg opplever flere som driver med denne avskyelige taggingen som bidrar til mobbing av folk som ser litt annerledes ut, så rapporterer jeg dette. Og jeg kommer til å rapportere slike innlegg så lenge jeg ser at de legges ut på face. Ja, det gjør jeg faktisk." Og det er flere som begynner å diskutere dette, med dårlige unnskyldninger som "uskyldig moro" og "kan hende de har lagt det ut selv". Blir flau.... 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #26 Skrevet 14. desember 2016 Politisk korrekthet..... Anonymkode: e82bb...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #27 Skrevet 14. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Politisk korrekthet..... Anonymkode: e82bb...6eb Yep. Jeg synes det var litt morsomt første dagen, men tok helt av, nå er det bare teit. Gadd ikke gjøre noe selv, men det er jo ikke noe å dumpe venner for Anonymkode: 7bca9...618 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #28 Skrevet 14. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Politisk korrekthet..... Anonymkode: e82bb...6eb Mener du at man er for politisk korrekt om man misliker dette?? Anonymkode: a6a1c...560 1
Gjest gjest17 Skrevet 14. desember 2016 #29 Skrevet 14. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Politisk korrekthet..... Anonymkode: e82bb...6eb 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Politisk korrekthet..... Anonymkode: e82bb...6eb Nå håper jeg at du enten har en uutviklet hjerne eller at det er et tåpelig forsøk på spøk. For meg er det ikke noe nytt at mange mennesker er så avsporet at de spøker og gjør narr av alt mulig. Rett og slett bare fordi de forsøker å late som om de er bedre på noe vis. En slik form for hets bekrefter bare at slike mennesker som poster og tagger det er personer jeg ikke ønsker å ha i mitt liv. Så til dere som rapporterer det, dere bør kanskje også vurdere om dere bør slette disse på vennelisten. Overalt. Mobbere bør få merke at det svir å mobbe. Du skal ikke få mobbe ustraffet, det er min oppriktige mening. 1
Gjest Ravna Skrevet 14. desember 2016 #30 Skrevet 14. desember 2016 (endret) . Endret 3. september 2017 av Ravna
exictence Skrevet 14. desember 2016 #31 Skrevet 14. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Merker jeg blir veldig nysgjerrig på de menneskene som tørr gjøre dette åpent. Skjønner de ikke hvordan de selv fremstår Anonymkode: 13099...781 Tenker eg og. De som gjør det, dummer seg selv ut. Jeg har ikke sett det på veggen min.
Gjest noe tilfeldig Skrevet 14. desember 2016 #32 Skrevet 14. desember 2016 DEILIG å lese i denne tråden!! Flott at så mange reagerer negativt på denne mobbe-trenden. Fortsett å si ifra folkens #faithinhumanityrestored 💕
Nappetass1 Skrevet 14. desember 2016 #33 Skrevet 14. desember 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Politisk korrekthet..... Anonymkode: e82bb...6eb ??! Tror du forveksler politisk korrekthet med moral og medmenneskelighet. Faktisk en ganske vanlig feil blant uintelligente mennesker, bare se på politikken i Norge 11
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #34 Skrevet 14. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Politisk korrekthet..... Anonymkode: e82bb...6eb Huff Nei. Får du ingen sympati med de som henges ut? Jeg får fysisk vondt i magen når jeg tenker på hvordan de må føle seg etter slikt. Det er mennesker som deg, med følelser og like stort behov for bekreftelse og aksept som deg. Å bli trykket enda lengre ned må være helt grusomt. Som noen her sier - det sier mye om et menneske som synes dette er gøy. Det er ingen jeg ville stolt på i hvert fall. Anonymkode: 4ae96...1da 4
Ardwinna Skrevet 14. desember 2016 #35 Skrevet 14. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Politisk korrekthet..... Anonymkode: e82bb...6eb Ja la oss lære barna at det å ikke synes mobbing er gøy, er å være politisk korrekt, og at å være politisk korrekt er mye verre enn å være en bedritent dårlig person, så politisk korrekt må de for alt i verden unngå å være. Da er det tross alt bedre å være såpass lite politisk korrekt at man har guts til å gjøre narr av folk og såre dem. Å bry seg om andre er jo bare å følge saueflokken, og ingen vil vel være en sau. Hvilken herlig verden, du. Jeg velger "politisk korrekt" fremfor ufølsom drittsekkoppførsel når som helst. 7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #36 Skrevet 15. desember 2016 23 timer siden, Ardwinna skrev: Ja la oss lære barna at det å ikke synes mobbing er gøy, er å være politisk korrekt, og at å være politisk korrekt er mye verre enn å være en bedritent dårlig person, så politisk korrekt må de for alt i verden unngå å være. Da er det tross alt bedre å være såpass lite politisk korrekt at man har guts til å gjøre narr av folk og såre dem. Å bry seg om andre er jo bare å følge saueflokken, og ingen vil vel være en sau. Hvilken herlig verden, du. Jeg velger "politisk korrekt" fremfor ufølsom drittsekkoppførsel når som helst. Godt sagt. Lei av å få slengt i tryne at jeg bare er politisk korrekt og at det bare er bull å ha empati. Anonymkode: 4ae96...1da 3
Gjest The damned Skrevet 15. desember 2016 #37 Skrevet 15. desember 2016 Alltid noen skal komme med at man er politisk korrekt. Det er jo faktisk ikke rart å reagere på dette og det er ikke morsomt å henge ut folk fordi de ser annerledes ut eller ikke er så attraktive. Jeg hadde ikke syntes det var morsomt om jeg fant et sånt bilde av meg selv. Tenker at det må være ganske fælt å finne og at folk sitter og ler av deg og skriver stygge ting. Jeg synes ikke at det er akseptabelt rett og slett. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #38 Skrevet 31. januar 2017 På 12/14/2016 den 11.04, Verdande skrev: Fetmenfattet har blant annet skrevet litt om det på Instagram. Synes det er kjempebra at det begynner å få litt fokus! Edit: Ser nå at hun har skrevet for Kvinneguiden om det også! http://www.klikk.no/kvinneguiden/kommentarer/ondskapsfulle-memes-1703762.ece Unnskyld meg, men bildet av han i midten og han mørke fikk meg til å le høyt Anonymkode: a799a...6d7 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2017 #39 Skrevet 31. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Unnskyld meg, men bildet av han i midten og han mørke fikk meg til å le høyt Anonymkode: a799a...6d7 Og hun der blonde med "I'm looking for my daddy", hvorfor har hun lagt ut den selfien? Den var jo helt ekstremt uheldig... Jeg synes det er styggere å le av bilder som andre har tatt av en person, enn når det er en selfie. Jeg kan ikke fatte at hun selv synes det bildet der var så vakkert og sexy at det måtte deles med andre. Når man virkelig er så lite pen, må man ihvertfall være nøye på hvilken positur og smil man velger. Anonymkode: a799a...6d7 1
Derpderp Skrevet 31. januar 2017 #40 Skrevet 31. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og hun der blonde med "I'm looking for my daddy", hvorfor har hun lagt ut den selfien? Den var jo helt ekstremt uheldig... Jeg synes det er styggere å le av bilder som andre har tatt av en person, enn når det er en selfie. Jeg kan ikke fatte at hun selv synes det bildet der var så vakkert og sexy at det måtte deles med andre. Når man virkelig er så lite pen, må man ihvertfall være nøye på hvilken positur og smil man velger. Anonymkode: a799a...6d7 Må ting være vakkert og sexy da? Kan man ikke dele et bilde som man er i hvilken som helst positur uten at noen skal gjøre narr av det? Skal vi ikke tåle mangfold? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå