Gå til innhold

Steder å ha sex i bil i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Fast & Furious
Skrevet

Trenger tips til noen bra steder å ha sex i bilen i Oslo-området. Har dame så det er ikke snakk om å bruke hånda eller kjøpe hore. Vi har aldri hatt sex i bilen før, men tror tiden er inne nå...

Hvordan er det i området rundt Holmenkollen?

Trenger ikke noe utsikt sånn det er på amerikanske filmer, men mer en bortgjemt parkeringsplass, rasteplass el.l

Videoannonse
Annonse
Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Vi har aldri hatt sex i bilen før, men tror tiden er inne nå...

Det er helt klart en milepæl i forholdet, når man er klar for sex i bilen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Sjekka opp en fjortis på nettet nå Gunnar? :ler:

Gjest sweethtooth
Skrevet

Hvis du ikke klarer å kjøre rundt og finne et slik øde sted selv, så tviler jeg på at du klarer noe så avangsert som å ha sex i en bil.

Skrevet

Noen forslag: Grefsenkollen, Maridalen, Sognsvann, Ekebergåsen. Eller så skal man ikke så veldig langt utenfor bygrensa før man finner veldig mange steder.

Gjest Per Pleks
Skrevet
Hvis du ikke klarer å kjøre rundt og finne et slik øde sted selv' date=' så tviler jeg på at du klarer noe så avangsert som å ha sex i en bil.[/quote']

Hvis du ikke klarer å skrive ordet avansert riktig, så tviler jeg på at du klarer å finne fram til ditt eget kjønnsorgan uten lyset på.

Skrevet

Tenkte det samme! :ler:

Gjest Been there, not done that
Skrevet

Du sier du ikke vil ha den amerikanske versjonen, men pytt pytt tenker jeg. Here goes: Kjør forbi hoppet og opp mot tryvann. Ta første ordentlige vei opp til venstre (mot huset til Rimi-Hagen). Ca 100-200 meter opp (svingete parti), og en god stund før det nevnte huset er det mulig å plassere bilen på en "hylle" utenfor venstre side av veien. Aner ikke hvordan det er der med snøen og slikt, men fin fint ellers! Her har du utsikt over det meste av Oslo. Bare og kjøre opp og kjøre på :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

synes det er litt dårlig gjort av dere brukere å komme med slike kommentarer mot han.. alle kanskrive feil i løpet av sitt innlegg, det trengs dermed ikke ha noe personlig å si for innleggeren. dessyten var det ment som et spm hvorfor kan vi ikke svare på dette spm da-..

til spm:

det er da mange steder en kan gjøre dette. rasteplasser der det mange steder. er bare å sette i gang å kjøre litt rundt så vil du finne mange avsidiges veier som kan være ok. ved holmenkollen er det jo mye skog og kanskje litt stikkveier som gjør at en kan benytte seg av dette. ville kanskje tro at det er letter ei disse områder enn midt i oslo gryta...

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...