AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Jeg forstår til en viss grad hvert enkelt kort (men finner ikke boka mi...), men jeg sliter med sammenhengen i kortene, så håper noen kan hjelpe? Feks @O.G. som jeg vet er god på tarot. Så jeg trakk følgende kort: 1) Father of the cups in the north (king of cups) 2) mother of the cups in the north (queen of cups) 3) father of Stones in the west (king of stones) noen som kan fortellle meg om synergien mellom disse kortene og hva de betyr sammenlagt? Anonymkode: 7badb...ec7
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 Hvilket tema/spørsmål stilte du når du trakk kortene? Anonymkode: 3d32f...2de
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #3 Skrevet 14. desember 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilket tema/spørsmål stilte du når du trakk kortene? Anonymkode: 3d32f...2de I alle fall ikke "hvor stor er egentlig sannsynligheten for at jeg kan finne ut hva som vil skje i fremtiden ved å snu på noen kort som er laget på en fabrikk i Kina?" Anonymkode: edfc8...45e
Gjest O.G. Skrevet 14. desember 2016 #4 Skrevet 14. desember 2016 Jeg har eid Haindl en gang, men gav det bort.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #5 Skrevet 14. desember 2016 29 minutter siden, O.G. skrev: Jeg har eid Haindl en gang, men gav det bort. hva var grunnen til det? Jeg liker de veldig godt, men mest fordi jeg syns de er så utrolig fint laget! Anonymkode: 7badb...ec7
Gjest O.G. Skrevet 14. desember 2016 #6 Skrevet 14. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: hva var grunnen til det? Jeg liker de veldig godt, men mest fordi jeg syns de er så utrolig fint laget! Anonymkode: 7badb...ec7 Er ikke min type tarotstokk.
linsejesus Skrevet 14. desember 2016 #7 Skrevet 14. desember 2016 Hvorfor i all verden tror dere på tarot-kort? 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #8 Skrevet 14. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: hva var grunnen til det? Jeg liker de veldig godt, men mest fordi jeg syns de er så utrolig fint laget! Anonymkode: 7badb...ec7 Jeg stilte deg et spørsmål, og det må jeg ha svar på skal jeg kunne gi deg svar på kortene du trakk. Anonymkode: 3d32f...2de
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #9 Skrevet 14. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg stilte deg et spørsmål, og det må jeg ha svar på skal jeg kunne gi deg svar på kortene du trakk. Anonymkode: 3d32f...2de Beklager, så ikke svaret ditt Spørsmålet var ikke konkret, men heller om de O´store kjærligheten og livet Anonymkode: 7badb...ec7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #10 Skrevet 14. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, så ikke svaret ditt Spørsmålet var ikke konkret, men heller om de O´store kjærligheten og livet Anonymkode: 7badb...ec7 Det er to spørsmål. Tyder på at det er flere mennesker rundt deg men at det ikke er noe eller blir noe seriøst da du ikke er klar for noe. Alt er usikkert. Jeg ville trukket 3 nye kort i fortid nåtid og framtid og fokusert på ett spørsmål. Av og til vil heller ikke kortene si noe, og da blir det bare utydelig. Anonymkode: 3d32f...2de
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #11 Skrevet 14. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er to spørsmål. Tyder på at det er flere mennesker rundt deg men at det ikke er noe eller blir noe seriøst da du ikke er klar for noe. Alt er usikkert. Jeg ville trukket 3 nye kort i fortid nåtid og framtid og fokusert på ett spørsmål. Av og til vil heller ikke kortene si noe, og da blir det bare utydelig. Anonymkode: 3d32f...2de Tusen takk for svar! Setter stor pris på at du svarte! Og igjen, beklager at det tok tid før jeg så svaret ditt Anonymkode: 7badb...ec7
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #12 Skrevet 14. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Setter stor pris på at du svarte! Og igjen, beklager at det tok tid før jeg så svaret ditt Anonymkode: 7badb...ec7 Bare hyggelig. Anonymkode: 3d32f...2de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå