Gå til innhold

Dårlig samvittighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var så utrolig flinke i sommer, fikset kirke, festlokaler, kokk og greier. Så flinke var vi, at vi tenkte at "nå kan vi slappe av en stund, må jo ikke la dette ta overhånd, er jo lenge til bryllup., bla bla bla."

Og nå er det plutselig bare fem korte mnd igjen... Og begynner å få litt panikk, for jeg har ingen oversikt over hva som skal gjøres eller hvor lang tid ting tar...

Men men, kjolen kommer i mars, så bryllup blir det i alle fall! :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o fem måneder

jeg gifter meg i februar og har utsatt siste finpuss til januar. Har brukt 5 måneder på å planlegge nesten hele bryllupet jeg.

Du har allverdens tid!

Skrevet

Du må ikke få panikk :)

Sett deg ned og skriv en liste over hva du har ordnet.

En tilsvarende liste setter du ned hva som ikke er i orden og lag tidsfrister for deg selv. Da blir det kanskje litt lettere for deg å gi deg selv et lite spark bak om du har alt nedskrevet ett sted.

Det høres jo ut som at du har kontroll på en hel del så slapp av og kos deg med bryllupsforberedelsene :)

Skrevet

Svigermor og svigerfar forlovet seg og bestemte dato en mnd før de giftet seg..... Mye pga at hun var gravid, men de ble nå gift de og, og har vært det i 25 år.... :wink:

Gjest Kristina78
Skrevet

Ikke stress! Jeg tenker vel kanskje helt motsatt av deg. Vi har omtrent seks måneder igen, og jeg synes det er for lenge til å begynne å plnalegge mer enn vi har gjort. Har man kirke, sted, mat og kjole i orden, er man helt klart i rute!

Jeg tror det viktigste er at man man bruker den tiden som er igjen til å ha det koselig med sin kjære med planleggingen. Husk det er bare snakk om én dag.

Lykke til!

Skrevet

Vi har også kun 5 mnd igjen til byllupet. Og jeg føler at vi ikke har dårlig tid. Vi har best kirke, kjolen, okale og ordnet med kokk.

Nå gjenstår det kun å få tak i en fotograf, frisør, baker og finne Buketten. Mye av dette skal vi prøve å få ordnet i løpet av desember/januar. Invitasjoene har vi nylig laget ferdig, men ikke sendt ut. Så personlig føler jeg ikke at panikken eller stresset har kommet.

Så du må slappe, av du har god tid. Men sett deg ned og finn ut hva som gjenstår og så prioriter ut i fra dette hva som haster.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom poenget er å BLI GIFT trenger du max en måneds tid til å ordne det. Ælig talt. Det du trenger er noen til å vie dere, ringer og klær på dere. Dersom dere skal ha en fest trenger dere også lokaler og mat. That`s it!

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...