Gå til innhold

Hercules bilbur - er det nødvendig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes bilbur av typen Hercules og lignende typer er svindyr! De er sikkert veldig bra osv, men det koster jo rett og slett flesk. 

Er det nødvendig? Hvilken type bilbur har du? Har jo sett at det finnes andre godkjente bilbur, men er de like sikker?

Anonymkode: e6cfe...70d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har variocage dobbeltbur. 

For meg er kun det beste godt nok når det kommer til mine hunder. Jeg vil ha det sikreste på markedet 

• Liker 1
Skrevet

Bikkja mi ha ligger med sikkerhetssele og sånn i bagasjerommet lenge, over seks år, men så var vi på messe og fikk kjøpt VarioCage til en god pris, og etter at vi har kjøpt det føler han seg mye tryggere i bilen. litt med at han kan ikke få masse bagasje og sånn over seg :)

• Liker 1
Skrevet

Det finnes alternativer, men det viktige er at det er sveiset bur som tåler en trøkk.

• Liker 2
Skrevet

Prøv Kela hundebur (tror det er det). Jeg har god erfaring med de og tilpasses bilen. Det er sveiset bur.

Ikke ha sammenleggbart bur, disse kan klappe sammen selv om det ikke er en stor kollisjon.

Skrevet

Jeg har Hercules. Det var dyrt, men er verdt det med tanke på sikkerhet.

• Liker 1
Skrevet

Har varicago, og er veldig fornøyd med det. Føler de sitter tryggere enn i stålburene jeg brukte før 

Dyrt - men verdt det !

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...