AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 http://www.dagbladet.no/kjendis/hilary-duff-far-sterk-kritikk-etter-a-ha-kysset-sonnen-pa-munnen-na-tar-hun-til-motmaele/66082392 Anonymkode: fef71...ba3
mjauritz Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 Helt uenig. Så lenge man ikke susser barna sine mot deres vilje så er det bare kjærlighet. Det er de som ser noe feil i dette som har perverse tanker, ikke omvendt. (og forresten; "Liz Brewer, ekspert på sosial etikette, uttalte blant annet at det å kysse barna er en uvanlig praksis." Hva i all verden er det for noe tull? "Ekspert på sosial etikette"? Ærlig talt, noe så treigt!) 2
Nowayback Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Syns ikke det er noe å reagere på. Det er folk med skitne sinn som tolker dette seksuelt. 1
sonush Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 Uansett så må vi forholde oss til hva barna selv foretrekker. Jeg har to jenter, og den ene var for og den andre imot. Hun første fikk både jeg og pappa suss (eks. når vi sa hadet til hverandre, eller noe), som varte et sekund, og hun minste vil ikke det i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #5 Skrevet 14. desember 2016 Syntes det bildet ser kleint ut ja, men men ikke noe å hisse seg opp over. Hvis ungen syntes det er greit så... Anonymkode: fb584...623 1
Vera Vinge Skrevet 14. desember 2016 #6 Skrevet 14. desember 2016 Lev og la leve. Omfattende sussing på munnen, initiert av mor eller far kan i verste fall framstå litt klissete, men det er da ikke noe farlig, det. Mine barn vil av og til susse meg på munnen, og det er da helt greit. Selv susser jeg dem helst andre steder (men det er like mye fordi de ofte er litt snørrete...), men jeg ser ikke noe problem med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå