Omorosa Skrevet 30. november 2004 #1 Skrevet 30. november 2004 I tilfelle noen ikke har fått det med seg vil jeg herved informere dere om at sesong nummer 3 i serien Supermodellen starter på tv3 mandag klokken 20:30 Jeg har vært inne og endret litt på tittelen siden noen finner det morsomt å røpe vinneren. Hege (admin)
Gjest Hel Skrevet 30. november 2004 #3 Skrevet 30. november 2004 Samme dag jeg drar til USA i tre mnd! Var i USA da det begynte der borte og fikk se en episode før jeg måtte hjem. Og nå begynner det her når jeg drar tilbake. Typisk. Må få noen til å ta opp alle episodene for meg. Elsker det programmet. :-)
Angelica Skrevet 30. november 2004 #4 Skrevet 30. november 2004 Ganske morsomt program ja. Er ganske spent på den norske utgaven med Katrine Sørland, men det er vel en stund til den kommer.
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2004 #5 Skrevet 30. november 2004 Jeg gleder meg,...Har virkelig sansen for Tyra Banks! (Synes det er litt rart at K.Sørland skal lede den norske,....hadde vært mer naturlig med Anette Stai, Mona Grudt,....synes jeg)
pusla Skrevet 30. november 2004 #6 Skrevet 30. november 2004 Ramla over de to første seriene på z-tv nylig, og må innrømme at jeg synes det var ganske morsomt. Så må forsøke å få med meg tre'ern også!
Gjest gloria Skrevet 1. desember 2004 #7 Skrevet 1. desember 2004 ENDELIG!! Har venta lenge på dette her!! Har til og med snik titta inne på programmets sider,så jeg vet litt i forveien. For dere som er interesserte: www.upn.com
Gjest gloria Skrevet 5. desember 2004 #10 Skrevet 5. desember 2004 Nå kommer den norske versjonen av Supermodellen også. Så kan vi jo se om det faktisk blir et bra program, eller om det bare blir et tappert forsøk på å skape et vellykka, norsk reality program.
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2004 #12 Skrevet 6. desember 2004 Wee, var kjempegøy Likte hun indiske jenta veldig godt. Og Eva også. Dere da?
Gjest Ninakanin Skrevet 6. desember 2004 #13 Skrevet 6. desember 2004 Synes Tyra er så kuul som bryr seg om jentene og klarer å pirke lit ti dem og være litt "mentor".. Sånn som da Eva mistet helt veggen hun hadde satt opp og begynnte å gråte Så ble plutselig Eva kuuuuul!!! Storkoste meg, elsker å sitte å komentere og sukke og stønne over jentene Men hallo hallo, hva feilte hun der jenta på baren som hev ølglassene!!?!?
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #14 Skrevet 6. desember 2004 Eg fekk ikkje med meg starten. Men ho ghetto- jenta, var det ho som klikka i baren? Heia på ho eg, ho hadde nydeleg beinstruktur, og ho hadde trengt ein slik sjanse til å komme seg ut frå ghettoen. Men ho rauk ut. Var det fordi ho klikka i baren eller var ho berre ikkje god nok?
Gjest Ninakanin Skrevet 7. desember 2004 #15 Skrevet 7. desember 2004 nei det var noen damer som begynnte å slenge drit til deltakerne i supermodellen, så hun begynnte å prate med dem, og de skulle ha en "danse-duell". Så begynnte hun "modellen" å danse, og hadde det gøy, mens hun "sivile" klikka og hev øl i hodet hennes! Så hev "modellen" øl tilbake, og da kom et helt GLASS fykenes gjennom lufta, klank, rett i hodet hennes!! Så det var maks uflaks, hun var bare offer for bar-trøbbel. vet ikke hvorfor hun røk ut..
Arwen Skrevet 7. desember 2004 #16 Skrevet 7. desember 2004 vet ikke hvorfor hun røk ut.. Var vel fordi hun ikke ville det nok?
Gjest Ninakanin Skrevet 7. desember 2004 #17 Skrevet 7. desember 2004 nei jeg tror det var ei av de andre, som bare så på modellyrket som nettopp det, en jobb. men hun der ghetto-dama, hun knakk jo helt sammen da hun ikke gikk videre, for hun ville så gjerne komme seg bort fra det tøffe livet sitt... stakar.
-Fisken- Skrevet 8. desember 2004 #18 Skrevet 8. desember 2004 Fikk helt vondt da jeg så hun tynneste i undertøyet, hun var helt anorektisk.. :-(
-Fisken- Skrevet 8. desember 2004 #19 Skrevet 8. desember 2004 Fikk helt vondt da jeg så hun tynneste i undertøyet, hun var helt anorektisk.. :-(
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2004 #20 Skrevet 9. desember 2004 Fikk helt vondt da jeg så hun tynneste i undertøyet' date=' hun var helt anorektisk.. :-([/quote'] Enig med deg. Synes også det var bra at hun ikke gikk videre - nettopp fordi hun var altfor tynn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå