AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Noen som ser på? Hva synes dere om deltakerne? Anonymkode: 62120...97d
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 Noen av de ser forelsket ut. Andre ikke. I forrige sesong var det en som var over 50 som hadde funnet seg en fillipinsk 19 åring. Det synes jeg var guffent. Og i denne sesongen, hun russiske(?) som sier rett ut at hun bare er ute etter pengene. HVORFOR dumper han henne ikke? Hun er jo skikkelig urimelig og hun liker han ikke en gang. Hvilken dag går det på igjen? Jeg pleier å glemme å se på, så jeg husker ikke navn, og får bare med meg noen episoder. Anonymkode: 7831c...238
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 God underholdning når man bare vil ha noe tankeløst å se på. Mange merkelige par, enkelte av dem burde blitt beskyttet mot seg selv. Andre igjen virker jo ganske greie. Synes det er kjipt at det blir så mye drama med noen familiemedlemmer, men kan på en måte forstå det litt også. Man legger ikke akkurat opp til at det skal bli god stemning når man f.eks lyver til hele familien helt frem til noen få dager før bryllupet MÅ skje.... Anonymkode: 2285c...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå