AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Kom plutselig til å tenke på en bok jeg leste da jeg var yngre. Husker ikke hva den heter, og har veldig lite å gå på men kanskje noen av dere vet. Jeg leste boken da jeg gikk på ungdomsskolen, altså må boken være fra et sted mellom 1999-2001. Mener den var ganske ny da jeg leste den. Det var en ungdomsbok, vil si sjangeren er fantasy. Jeg leste den på norsk, og det var to bøker totalt. Omslaget var blått, med slike tempelsøyler og greske (?) figurer. Tror det var bilde av gutten og jenta det handlet om. Jeg tror de åpnet opp en portal til fortiden eller gudeverden. Er ikke Lyntyven. Jah det var alt jeg husker hehe. Anonymkode: 140c4...ea3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 Omslaget var mørkeblått Anonymkode: 140c4...ea3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #3 Skrevet 14. desember 2016 Må bare dele dette. Har funnet ut hva boka heter. Hvordan? Var på biblioteket og leverte bøker i dag. De har en liiiten hylle hvor de selger brukte biblioteksbøker til 10kr. Tenkte at jeg kunne nå ta en titt. Og hvilken bok stod blant de knappe ti andre bøkene? :-D Jo det var boka !! Tenke seg til :-) Anonymkode: 140c4...ea3 3
Frida Skrevet 17. desember 2016 #4 Skrevet 17. desember 2016 På 14.12.2016 den 22.03, AnonymBruker skrev: Må bare dele dette. Har funnet ut hva boka heter. Hvordan? Var på biblioteket og leverte bøker i dag. De har en liiiten hylle hvor de selger brukte biblioteksbøker til 10kr. Tenkte at jeg kunne nå ta en titt. Og hvilken bok stod blant de knappe ti andre bøkene? :-D Jo det var boka !! Tenke seg til :-) Anonymkode: 140c4...ea3 Så morsomt at du fant den! Julenissen synes nok at du har vært veldig snill i år og kom derfor med en gave ekstra tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå