Gå til innhold

Hjelp! Brio Happy, sportsdel, seler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Misfornøyd med selene, kjøpte vogna brukt til en billig penge. God å trille etc :) Men liker ikke selene.

Det er 5-punktsseler (?), og det er den selen i midten, mellom bena, som er problemet. Den sitter ALT for langt ned så barnet sklir ned og blir sittende/liggende rart. Noen som skjønner hva jeg mener? Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Finnes det noen tykke dingser man kan putte i vogna som gjør ryggen på vogna tykkere? (så det blir kortere frem til den selen i midten, så ikke barnet blir liggende).

Har allerede lammeskinn i, hjelper ikke.

Og noen som vet om universalseler som passer til den vogna der? Vil det hjelpe? 

Anonymkode: 20582...9b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De selene er kjempe dårlige! Var så missfornøyd med sportsvogna at jeg tilslutt solgte den. De har universalseler på bla sparkjøp, barnashus osv.. det skal være ett hull i trekket i setet du kan dra de gjennom og feste de i noen metall hemper. 

Anonymkode: 48131...733

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

De selene er kjempe dårlige! Var så missfornøyd med sportsvogna at jeg tilslutt solgte den. De har universalseler på bla sparkjøp, barnashus osv.. det skal være ett hull i trekket i setet du kan dra de gjennom og feste de i noen metall hemper. 

Anonymkode: 48131...733

Det er et hull, ja.. men er det 1 eller 2? Vet ikke om du forstod problemet helt. 

Problemet er at selen foran er for langt fremme på vogna. 

Anonymkode: 20582...9b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...